بستر تربیت جوانان سالم و معتقد در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: ضروری است علاوه بر توسعه علمی و آموزشی، انقلابی گری نیز در دانشگاه گسترش داده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی با حضور سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد.

صابری در این جلسه با تبریک فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس گفت: 8 سال دفاع مقدس، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید همواره گرامی داشته شود. در طول 8 سال دفاع مقدس، 36 کشور جهان به کشور جمهوری اسلامی ایران که تازه انقلاب کرده بود، حمله کردند ولی به فضل الهی و تدابیر ولایت فقیه، از این جنگ سربلند بیرون آمدیم و یک وجب از خاک کشور را ندادیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران در اتحادی بی نظیر و یکپارچه به مصاف با دشمن متجاوز رفتند و برای حفظ و پاسداری از خاک وطن، سراسر عشق، ایثار و شجاعت شدند، اظهار داشت: پس از پایان جنگ نیز مجاهدانی از تبار شهیدان برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) در قامت مدافعان حرم در جنگ با اندیشه های افراطی و تکفیری، جامه برازنده شهادت را بر تن کردند و تحسین جهانیان را برانگیختند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر لزوم توسعه انقلابی گری در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ضروری است علاوه بر توسعه علمی و آموزشی، انقلابی گری نیز در دانشگاه گسترش داده شود.

صابری با اشاره به اینکه جوانان ما با حفظ همان روحیه انقلابی گری دوران دفاع مقدس آماده جان نثاری برای انقلاب اسلامی هستند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای شهدای مدافع حرم است که این موضوع نشان می دهد این دانشگاه می تواند محل تربیت و پرورش جوانان باشد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دوران مجاهدت هنوز تمام نشده و امروز باید با هم افزایی و همکاری در دانشگاه آزاد اسلامی زمینه تربیت جوانان سالم و معتقد را فراهم کنیم که این مهم با فعالیت های حراست امکان پذیر می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی پیشتاز فعالیت های فرهنگی و مذهبی در سطح کشور است

محمود پوریوسف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه معنای لغوی حراست، پاسداری و مراقبت است، گفت: وجود حراست در ادارات نیز باعث سلامت اداره و بازتاب آن در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه تحولات دانشگاه آزاد اسلامی باعث پیشرفت و اصلاح ساختاری دانشگاه است، تصریح کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی پیشتاز فعالیت های فرهنگی و مذهبی در سطح کشور است.

 پوریوسف مهم ترین وظیفه حراست را پیشگیری و مراقبت دانست و گفت: با حضور آقای صابری در راس حراست دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی دانشگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072560

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =