مدرسه تابستانی سیستم‌های قدرت به‌صورت وبینار برگزار شد

مدرسه تابستانی سیستم‌های قدرت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به‌صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ناصر لطفی‌وند رئیس مرکز تحقیقات رباتیک و فناوری‌های نرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در حاشیه برگزاری مدرسه تابستانی سیستم‌های قدرت اظهار کرد: جامعه‌محور بودن و مسئولیت‌پذیری از مشخصات بارز دانشگاه‌های نسل سوم است و این دانشگاه با حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم کارآفرینی، فعالیت‌های زیادی در این عرصه انجام داده است. 

وی افزود: در همین راستا با همت کارگروه «فناوری‌های هوشمند در سیستم‌های قدرت» مرکز تحقیقات رباتیک و فناوری‌های نرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز مجموعه وبینارهای تخصصی فنی و کاربردی در حوزه تخصصی سیستم‌های قدرت با عنوان «مدرسه تابستانی سیستم‌های قدرت» و با رویکرد ارائه سمینارهای کاربردی و مهارتی در حوزه سیستم‌های قدرت از ۲۲ الی ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

این مسئول موضوعات مطرح شده در این وبینار را یادآور شد و گفت: تکنولوژی‌های ذخیره‌سازی انرژی در مقیاس بزرگ، آشنایی با اصول طراحی نیروگاه‌های خورشیدی، برنامه‌های پاسخگویی بار، روش‌های نوین کاهش تلفات در شبکه‌ها و ساختمان هوشمند و نقش آن در بهینه‌سازی و صرفه‌جویی انرژی در ساختمان موضوعات این وبینار بود.

رئیس مرکز تحقیقات رباتیک و فناوری‌های نرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بیان کرد: این مدرسه با مشارکت و حمایت‌های این واحد دانشگاهی، شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، شرکت تولید نیروی برق آذربایجان، شرکت منا، سازمان نظام مهندسی آذربایجان و انجمن انرژی ایران تشکیل شده است.

لطفی‌وند خاطرنشان کرد: این سمینار با استقبال گسترده ثبت‌نام کنندگان از سوی دانشگاه‌های مطرح کشور و سازمان‌ها و ارگان‌های تحقیقاتی و آموزشی و مطالعاتی قرار گرفت و برگزارکنندگان را مجبور به بستن زودهنگام سایت ثبت نام کرد.

بر اساس نتایج نظرسنجی‌های انجام شده، به‌زودی دوره‌های کاملاً تخصصی در حوزه مورد بحث تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =