درخشش تیم دو و میدانی دانشگاه آزاد در مسابقات قهرمانی کشور/ کسب 10 مدال در پایان مرحله دوم

تیم مردان دانشگاه آزاد اسلامی در پایان مرحله دوم بیست ‌و چهارمین دوره مسابقه های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور، سه مدال طلا، سه نقره و چهار برنز کسب کرد و در جایگاه سوم ایستاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مرحله دوم بیست‌ و چهارمین دوره مسابقه های دو و میدانی مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور، دیشب در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران پایان یافت و تیم دانشگاه آزاد اسلامی در جایگاه سوم ایستاد.

در این مرحله، جلیل ناصری، حسین رسولی و محمد معتمدنیا در ماده های مختلف مدال طلا گرفتند و مسعود کامران، ایوب آرخی و میثم عبدالله پور، به مدال
نقره رسیدند. همچنین علی شیریان، علی مرادی، مجتبی زاهدی و علی عباسپور، مدال برنز گرفتند.

در پایان این مرحله، تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پلیمر خلیج فارس خرم آباد و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب در رتبه های نخست تا سوم قرار دارند.

دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی که مهمان ویژه این مرحله از رقابت ها در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران بود، گفت: امسال با توجه به اهتمام شورای عالی ورزش به رشته پرمدال دوومیدانی، تیم بسیار خوبی را به لحاظ اخلاقی و کیفی روانه مسابقه های قهرمانی مردان و بانوان باشگاه‌های کشور کردیم و مصمم هستیم که در پایان این رقابت ها، روی سکو بایستیم.

لشگری با ابراز خرسندی و تشکر از فدراسیون دو و میدانی کشور برای برگزاری منظم مسابقه های قهرمانی باشگاه‌های کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوره شیوع کرونا ویروس، خاطرنشان کرد: تیم دو و میدانی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در مرحله نخست بیست ‌و چهارمین دوره مسابقه های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در مجموع به شش مدال طلا، پنج نقره و هشت برنز رسید و رتبه دوم را به دست آورد.

مرحله دوم بیست ‌و چهارمین دوره مسابقه های دو و میدانی بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور، امروز و فردا در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072656

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =