راه‌اندازی سامانه رجیستری قلب کشور

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: سامانه رجیستری و ثبت بیماری‌های قلب کشور از سال ۹۷ در کشور راه‌اندازی شده است و هم‌اکنون بیمارستان‌های ۱۲ استان کشور از این سامانه استفاده می‌کنند.

وحید شهسواری مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با اشاره به اینکه این شرکت با هدف ایجاد یک گروه تخصصی در زمینه طراحی و تولید نرم‌افزار و اتوماسیون‌های تخصصی، با انجام پروژه در سه حوزه نرم افزار، سخت افزار و شبکه فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این شرکت دانش‌بنیان فراهم کننده راهکارهای مبتنی بر فناوری‌های نرم‌افزاری و شبکه برای مشتریان حقیقی، حقوقی و دولتی در سطح جهانی به منظور یکپارچه‌سازی فرآیندها، افزایش فروش و ایجاد راحتی برای مشتریان است که در راستای ارزش آفرینی برای ذی‌نفعان با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز گام برداشته است.

شهسواری، طراحی سامانه سراسری ثبت بیماری‌های قلب و عروق کشور، طراحی و تولید سامانه آموزش مجازی، سامانه رصد و تحلیل سایت خبری، طراحی و تولید سامانه آموزش مجازی و طراحی و تولید نرم افزارهای اختصاصی مشتری را از عمده فعالیت‌های اجرایی این شرکت عنوان کرد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: سامانه رجیستری و ثبت بیماری های قلب کشور از سال ۹۷ در کشور راه‌اندازی شده است؛ هم‌اکنون بیمارستان‌های ۱۲ استان کشور از این سامانه استفاده می‌کنند. پایلوت سامانه اتوماسیون رجیستری در مرحله اول در بیمارستان چمران اصفهان راه اندازی شد و اکنون در اکثر استان‌ها کاربردی شده است.

وی گفت: فرایند کار سامانه این است که هر بیماری که به مراکز درمانی قلب کشور مراجعه می‌کند، تمام پرونده پزشکی آنها در این سامانه ثبت می‌شود تا کارهای پژوهشی و تحقیقاتی روی پرونده آنها اعمال شده و نتایج تحقیقات بررسی شود.

  شهسواری افزود: موضوع دیگر سامانه آموزش آنلاین و تغییر پلتفرم سامانه آموزشگاهی است که هم‌اکنون در حال بومی سازی این سامانه هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =