مدارس ایرانی خارج از کشور وضعیت مناسب ندارند

 مدارس خارج از کشور چهره نظام در کشورهای دیگر محسوب می‌شوند اما درحال حاضر وضعیت آنها از نظر ساختمانی، تجهیزات و رسیدگی به معلمان مناسب نیست.

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش حضور یافت و با قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش مسائل و موضوعات این مرکز را مورد نقد و ارزیابی قرار داد.

در این دیدار احمدی لاشکی با تاکید بر ضرورت ارتقای کمی و کیفی مدارس خارج از کشور، گفت: مدارس خارج از کشور در ایجاد دیدگاه مطلوب نزد مردم سایر کشورها مهم هستند اما وضعیت این مدارس چه از نظر ساختمانی و تجهیزات و چه از نظر رسیدگی به معلمان چندان مناسب نیست و لازم است مراجعی که می‌توانند از جمله مجلس شورای اسلامی به این مدارس توجه و به رفع مشکلات آنان کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس در مورد تامین و بهبود فضاهای آموزشی می‌تواند کمک‌کننده باشد چرا که مدارس خارج از کشور چهره نظام در کشورهای دیگر محسوب می‌شوند. همچنین می‌تواند در ردیف  بودجه این موضوع را لحاظ کند. نگرانی ما جدی است و لذا پیشنهاد خود را به مجلس ارائه خواهیم داد.

رضایی در این نشست با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش نزد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس آمادگی دارد از پیشنهاد آموزش و پرورش حمایت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =