داریوش یزدانی‌ها را دریابید!  

با توجه به شرایط حساس استقلال و مطالبه‌ی هواداران که خواستار حضور مربیان با دانش و با تجربه هستند لازم است مدیران باشگاه به دیگر گزینه‌ها فکر کنند که از هر نظر شایستگی اداره و هدایت فنی استقلال را دارا می‌باشد که داریوش یزدانی یکی از مربیان است...

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) - سعید سرفرازیان: ظاهراً تلاش مدیران باشگاه برای بازگرداندن استراماچونی‌ به استقلال به  درب بسته‌ی قوانین من درآوردی و خلق‌الساعه تصمیم‌سازان فوتبال ایران برخورد کرد و با بیانیه‌ای که باشگاه منتشر کرد باید بپذیریم بازگشت مرد محبوب ایتالیایی به استقلال دیگر امکان پذیر نیست، با توجه به شرایط حساس استقلال و مطالبه‌ی هواداران که خواستار حضور مربیان با دانش و با تجربه هستند لازم است مدیران باشگاه به دیگر گزینه‌ها فکر کنند که از هر نظر شایستگی اداره و هدایت فنی استقلال را دارا می‌باشند. 
گمانه زنی‌ها روی الکس نوری مربی دو رگه‌ی ایرانی- آلمانی است و گویا تا حدود زیادی هم حضور سرمربی سابق هرتابرلین آلمان در جمع آبی‌پوشان قطعی شده مگر اینکه اتفاقی غیر منتظره‌ای رخ دهد و این مربی نتواند به ایران بیاید. 


اما اگر فرض را بر حضور الکس نوری در استقلال بگذاریم مورد بعدی و مهم حضور یک همکار ایرانی باتجربه و پخته است که بتواند به خوبی ارتباط دهنده‌ی بین الکس و بازیکنان تیم باشد و حتی در شرایط سخت و حساس در مسابقات به عنوان یک کمک کارآزموده عمل نماید. فردی که از هر نظر شایستگی حضور در جمع کادر فنی استقلال را داشته باشد چه از لحاظ مهارتهای فنی و چه از لحاظ محبوبیت و مقبولیت نزد هواداران استقلال تا بتواند با اعتماد به نفس بالا وفراغ بال به استقلال کمک نماید.


در سال‌های اخیر بارها حرف از داریوش یزدانی برای کار در استقلال پیش آمده است چه آن زمان که پرویز مظلومی سکان‌دار هدایت آبی‌پوشان را به عهده گرفت و چه زمانی که وینفرد شفر آلمانی عهده‌دار سرمربیگری استقلال شد، اما هر بار به دلایلی این موضوع به نتیجه نرسید تا پیشکسوت محبوب و با اخلاق استقلال نتواند در خدمت تیم محبوبش باشد. 


داریوش یزدانی از آن دست بازیکنان پیشکسوت فوتبال ایران است که پس از پایان دوره بازیگری خیلی زود به کلاس‌های مربیگری در خارج از کشور رفت و سعی کرد حرفه‌ی مربیگری را بدور از جو احساسی و جهشی داخل کشور بیاموزد او حتی پس از پایان کلاسهای آموزشی در حرفه‌ی مربیگری به کار کردن در تیم‌های بزرگسالان مشغول نشد و با استارت حرفه‌ی مربیگری از تیم‌های پایه و نوجوانان بنای کار خود را با یک پی‌ریزی محکم و اصولی گذاشت تا به معنای واقعی کلمه پله پله در مربیگری که کاری سخت و فرآیندی طولانی مدت است گام بگذارد.


داریوش در هشت نه سال اخیر که از کشور دور بوده و در ایالات متحده ساکن شده به صورت حرفه‌ای مشغول آموزش و مربیگری در این کشور است و با باشگاه‌های مختلفی کار کرده است، به چند زبان خارجی مسلط است و با علم روز فوتبال آشنایی کاملی دارد و هرساله در تورنمنت‌های مختلف و کلاس های دانش افزایی شرکت کرده  تا به خوبی به زیر و بم های فوتبال حرفه‌ای مسلط باشد. شخصیت مؤقر و اخلاق خوبش هم از او یک جنتلمن واقعی ساخته است و در تمام این سال‌ها وارد حاشیه و جنجال‌های اطراف فوتبال ایران نشده نقدی داشته به صورت صریح، شفاف و فنی بیان کرده است تا بتواند به فوتبال کشورش به بهترین شکل کمک کرده باشد.  به او کمک کرده که در مورد استقلال و فوتبال ایران نسنجیده حرف نزند حتی در یک مورد به یاد نداریم او به گونه‌ای حرف زده باشد که بوی حاشیه و جنجال آفرینی داشته باشد. حالا که شرایط برای کار کردن او در استقلال فراهم است حیف است این فرصت خوب از دست برود مطمئناً با توجه به شرایطی که الکس نوری دارد و حضور داریوش در فوتبال آلمان این دو می‌توانند به خوبی استقلال را آماده‌ی مصاف با رقبا نمایند. داریوش یزدانی هم مثل بسیاری از پیشکسوتان استقلال از سرمایه های آبی‌پوشان است و یقیناً با رغبت کامل و علاقه‌ای وافر آماده‌ی خدمت به تیم محبوبش می‌باشد.

کد خبر: 1072704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =