امضای تفاهم‌نامه همکاری خبرنگاران و کانون سندرم دان

تیم فوتبال خبرنگاران ایران، در راستای اجرایی مسوولیت‌های اجتماعی خود، با تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در احاشیه مراسم رونمایی  از پیراهن جدید تیم فوتبال خبرنگاران ایران تفاهم نامه ای میان تیم خبرنگاران و کانون فرشتگان سندروم دان ایران امضا شد.

کاظم اولیایی، ستار همدانی، محمد مومنی، محسن خمارلو، کاوه احمدی، علیرضا شهاب، کاظم محمودی، نوید مظفری، میرشاد ماجدی، حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف  و ... از جمله حاضران در این مراسم بودند.


در این نشست باشگاه استقلال، و حامیان مالی تیم فوتبال خبرنگاران در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود هر کدام به نحوی قول مساعد دادند تا از کودکان سندروم دان حمایت کنند و ماهیانه مبلغی را به این فرشتگان کمک کنند. همچنین قول استفاده از امکانات گلف و تشکیل تیم گلف فرشتگان سندروم دان به این کودکان داده شد و قرار بر این شد تا امکان استفاده از مجموعه ورزشی انقلاب به آنها داده شود.


در این مراسم قرار شد تیم خبرنگاران نیز علاوه بر برگزاری بازی‌های خیرخواهانه به نفع این کودکان، ماهیانه مبلغی را به کانون سندروم دان ایران کمک کند. در پایان این مراسم هم از ستار همدانی و محمد مومنی که مقطعی هدایت تیم خبرنگاران را بر عهده داشتند قدردانی شد و به صورت رسمی هدایت این تیم به رضا محمدی دروازه بان سابق سپاهان و پرسپولیس سپرده شد.

همچنین فرزاد رادبوی مدیر امور اماکن ورزش شهرداری تهران به کودکان سندروم دان قول داد تا جلسات تمرینی فوتبال و فوتسال را در هفته برای آنها مهیا کند و البته دکتر علیرضا شهاب پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال ایران نیز این قول را داد تا این کودکان بتوانند از مجموعه فیزیوتراپی وی به صورت رایگان بهره مند شوند.

کد خبر: 1072735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =