دانش‌افزایی در مسیر ارتقای کیفیت مجتمع مدارس سمای کاشان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: هدف مجتمع مدارس سمای کاشان دانش‌افزایی در مسیر ارتقای کیفیت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، میثم عرب‌زاده رئیس واحد کاشان صبح امروز در نشست با مدیران و معلمان مجتمع مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: هدف ما در مجموعه مدارس سما نه رقابت بلکه ارائه خدمت اجتماعی برتر با هدف کیفیت‌بخشی در مقوله مهم تعلیم و تربیت است.

وی اضافه کرد: شرکت‌های بزرگ اقتصادی  و حتی اجتماعی دنیا یک شعار را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند و آن همانا «بهبود مستمر کیفیت» است و ما نیز همواره در تلاشیم با آموزش و دانش‌افزایی در مسیر ارتقای کیفیت گام برداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: درصدد هستیم با یک برنامه‌ریزی مدون طی یکسال در شهرستان کاشان دو سال در استان و سه سال آینده حرف اول را در کیفیت بزنیم.

عرب‌زاده با اشاره به مشکلاتی که ویروس کرونا برای مقوله آموزش و پرورش ایجاد کرده است، رضایت‌مندی خانواده‌ها را اولویت‌ مهم مجتمع مدارس سمای کاشان خواند و ادامه داد: حقیقتاً وظیفه سنگینی بر روی دوش ما سنگینی می‌کند که وظیفه داریم با تلفیق آموزش مجازی و حضوری براساس شرایط پیش‌رو دغدغه بجای خانواده‌ها را مرتفع کنیم.

سیداصغر خادم معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز با اشاره به روایات و گفتار بزرگان درباره تربیت نسل نو بیان کرد: در پیشگاه خداوند متعال مسئولیت داریم و باید با وجود شرایط بحرانی کرونا در راستای تأمین رضایت خالق و مخلوق گام برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =