پیکر مطهر شهید «هراچ هاکوپیان» شناسایی و تشخیص هویت شد

یکی از شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان شناسایی و تشخیص هویت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوزپیکر مطهر شهید هراچ هاکوپیان یکی از شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان شناسایی و تشخیص هویت شد.

 سلطانعلی میر دبیر هیئت‌امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان درخصوص تشخیص هویت یکی از شهدای گمنام واحد زاهدان گفت: شهید آرمیده در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در تاریخ ۶۶/۰۱/۲۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود که پس از سال‌ها به آغوش پدر و مادر عزیزش باز خواهد گشت.

رئیس دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: شهید عالی‌مقام هراچ هاکوپیان از ۲۵ فروردین ۹۲ مصادف با شهادت حضرت زهرای مرضیه (س)، میهمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بوده که مزار این شهید بزرگوار و همرزم گمنامش میعادگاه عاشقان، دل‌شکستگان و متوسلین به شهدا است که هر روز صبحشان را با ذکر فاتحه بر مزارشان آغاز می‌کردند و اینک پس از قریب به یک دهه میزبانی از شهید هراچ هاکوپیان، پیکر مطهر این شهید تشخیص هویت شده است.

شهید هراچ هاکوپیان از دلیرمردان لشکر ۸۱ زرهی ارتش ولایی و مقتدر جمهوری اسلامی ایران واقع در باختران کرمانشاه بود که در عملیات کربلای ۹ با هدف آزادسازی منطقه ایرانی باباهادی در شمال شرقی قصرشیرین صورت گرفت خونش با خون شهیدان هم‌میهنش در آمیخت و نمونه‌ای از ایثاری استثنایی را آفرید و آسمانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =