در ستایش لیدز شگفت انگیز آقای بیلسا

از آخرین حضور پسرهای سفید شهر لیدز هفده سال می گذرد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) - نیما عراقی: برای پسران سفید شهر لیدز یک فصل مصیبت بار که کسب فقط سی و سه امتیاز و قرار گرفتن در رده نوزدهم در پی داشت، به پایان رسید. اما این پایان سیه روزی های لیدز پر آوازه دهه نود و اوایل قرن بیست و یک نبود.آنها سقوط به دسته‌های پایین‌تر را تجربه و تا مرز ورشکستگی هم پیش رفتند. اما چیزی به نام اصالت و عشق خالص اهالی یورک شر غربی توانست این طاووس بال و پر شکسته را زنده نگه دارد.


منجی جدیدلیدزی ها این بار از سرزمین نقره آمد
مارچلو بیلسای معروف آرژانتینی با کوله‌باری از تجربه توانست بعد از شانزده سال تیم از هم گسیخته شهر لیدز را سامان دهد و به سطح اول فوتبال بریتانیا برگرداند. از همان لحظه اول صعود به پریمیرلیگ مشخص بود که سفیدهای شهر لیدز از زیبایی‌های این فصل فوتبال جزیره خواهند بود.

لیدز بیلسا اما خیلی زودتر از حد تصور دلربایی در لیگ را شروع و با قد علم کردن مقابل مدافع عنوان قهرمانی نه تنها نشان داد زنگ تفریح لیگ نخواهد بود بلکه آمده تا بماند و پنجه در پنجه ابرقدرت‌ها بیندازد.

دلبری نافرجام مقابل لیورپول

در هفته نخست لیگ برتر، شاگردان بیلسا دریک بازی دیدنی موفق شدند سه بار شکست مقابل لیورپول کلوپ را با تساوی عوض کنند. آنها برای خلق اولین شگفتی لیگ مقابل مدافع عنوان قهرمانی، تنها شش دقیقه زمان کم آوردند. با این حال تمام چشم‌ها معطوف به این تیم دوست داشتنی شد و منتظر برای دیدن بازی‌های بعدی...آنها در گام دوم هم بازی فوق العاده‌ای انجام دادند و این بار موفق شدند چهار بر سه از پس فولهام بر بیایند تا با عملکرد هفت گل زده شده و هفت گل هم دریافت شده هفته دوم را به پایان برسانند.تیم مارچلو در هجوم ترسناک اما در دفاع  بسیار آسیب پذیر نشان می دهد و همین می تواند در بزنگاه‌ها کار دستشان بدهد. با این حال نمایش‌های پر گل و تماشایی سفیدها از نظر بصری برای هوادار فوتبال در جای جای جهان لذت بخش است و باید دید تا چه زمان ادامه خواهد داشت.

آیا لیدز بازهم سقوط خواهد کرد یا بیلسا،دان ریوی جدید طاووس های الاند رود می شود؟

کد خبر: 1072754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =