ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه

استقلال تهران در بازگشت به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف الشرطه عراق می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم استقلال تهران در ورود به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پس از انصراف الوحده امارات امشب از ساعت 22:30 به میزبانی ورزشگاه الخلیفه به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت.لیگ عراق به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا تعطیل شد و تیم الشرطه در مسابقات داخلی حضور ندارد. آنها برای شرکت در این بازی‌ها از چند هفته پیش اردوهای منظمی را برگزار کردند تا برای حضور در قطر آماده شوند.

الشرطه در بازی رفت با نتیجه یک بر یک مقابل استقلال به یک امتیاز دست پیدا کرد و با 4 امتیاز بالاتر از استقلال در رتبه دوم گروه قرار دارد. الاهلی در این گروه با 6 امتیاز از سه مسابقه در صدر جدول ایستاده است و استقلال در صورت پیروزی مقابل الشرطه می‌تواند شانس صعود را افزایش بدهد.

تیم استقلال پس از حضور در فینال جام حذفی ایران و شکست مقابل تراکتور با جدایی فرهاد مجیدی رو به رو شد و با سرمربی جدید به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازمی‌گردد. آنها به همراه مجیدی در دیدار برابر الاهلی شکست خوردند و مقابل الشرطه هم به تساوی رسیده بودند.

اولین مسابقه آقا مجید

آبی پوشان برای اولین بازی رسمی با هدایت مجید نامجومطلق باید در بازی مقابل نماینده عراق باید مصاف بدهند. در حالیکه قرار بود آندره آ استراماچونی به این تیم بازگردد اما در حال حاضر سرمربی  ایرانی روی نیمکت آبی‌ها حضور دارد و تجربه اولین بازی آسیایی برای او و شاگردانش جذاب خواهد بود. استقلال با فرهاد مجیدی و آندره آ استراماچونی طی چند ماه اخیر با سیستم 2-5-3 در مسابقات حضور می‌یافت و اگر نامجومطلق علاقه‌ای به تداوم این روند نداشته باشد آن زمان استفاده از سیستم 3-3-4 مورد علاقه خواهد بود.

در تیم استقلال تنها سیاوش یزدانی به علت مصدومیت آبی پوشان را همراهی نمی‌کند و آنها برای این بازی غایب دیگری نخواهند داشت. شیخ دیاباته و هروویه میلیچ دو بازیکن خارجی استقلال هستند که پس از مرخصی با تاخیر به اردوی این تیم اضافه شدند و به دلیل عدم پرداخت مطالبات پیش بینی می‌شد که در این بازی‌های حضور نداشته باشند.

ترکیب احتمالی

در حالیکه که کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه نمی‌دهد خریدهای تابستانی به لیست آسیایی اضافه شوند استقلال و سایر تیم‌ها باید با ترکیب فصل گذشته وارد مسابقات شوند. برای استقلال در بازی مقابل الشرطه به احتمال بسیار زیاد سید حسین حسینی در دروازه حضور خواهد داشت. او طی سه بازی در لیگ قهرمانان نتوانسته کلین شیت داشته باشد.

در خط دفاعی حضور وریا غفوری، عارف غلامی، روزبه چشمی و هروویه میلیچ کادرفنی را به چینش سیستم 3-3-4 سوق می‌دهند. اگر این سیستم از سوی نامجومطلق بکار گرفته شود آن زمان در خط میانی آرش رضاوند، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی سه بازیکنی هستند که شانس بالایی برای حضور در ترکیب دارند. بکارگیری این سیستم درحالی محتمل است که در آن صورت حضور مطهری، قایدی و شیخ دیاباته به عنوان مهاجم هم می‌تواند سیستم مناسبی برای این بازی باشند.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، آرش رضاوند، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

کد خبر: 1072762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =