فاصله کم بازیها کار را سخت کرده/ امیدوارم روز خوب رضاییان نباشد!

هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را هم با پیروزی و موفقیت به پایان برساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس که با دو پیروزی برابر التعاون عربستان با ۷ امتیاز در صدر جدول گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است، دوشنبه شب در پنجمین دیدار خود به مصاف تیم الدوحیل قطر خواهد رفت.

کمال کامیابی نیا در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: کار خیلی سختی داریم. هر چهار تیم می خواهند صعود کنند. هر تیمی که ذهنیت قبلی داشته باشد صعود خواهد کرد که امیدوارم پرسپولیس یکی از این تیم ها باشد.

هافبک میانی سرخپوشان با اشاره به سختی دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: برگزاری بازی با سه روز فاصله کار بازیکنان را سخت کرده است اما کادر فنی برنامه خاصی را در نظر گرفته تا بازیکنان به خوبی ریکاوری کنند و برای بازی بعد آماده شوند.

کامیابی نیا در پایان گفت: تمام بازیکنان بازی به بازی تمرکز می کنند تا بتوانیم در هر بازی سه امتیاز را بگیریم و به طور قطعی از گروه صعود کنیم.

وی در مورد شناخت از تیم الدحیل و تفاوت هایی که این تیم با دیدارهای گذشته دارد گفت: الدحیل تیم بزرگی است و بازیکنان خارجی خوبی را به خدمت گرفته است. با تیم خوبی بازی داریم و باید تمرکز خوبی داشته باشیم چرا که تیم حریف مدعی صعود است. تمام تلاشمان را می کنیم که از این تیم امتیاز بگیریم.

کامیابی نیا در مورد حضور رامین رضاییان در تیم الدحیل گفت: رامین پیشرفت خوبی داشته است و توانسته به تیم دوم قطر بپیوندد. امیدوارم مقابل ما شرایط خوب خودش را نداشته باشد اما در بازیهای بعدی برای او آرزوی موفقیت می کنم.

کد خبر: 1072784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =