پیام دکتر طهرانچی در پی شناسایی هویت شهید گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شناسایی هویت شهید «هراچ هاکوپیان» را به خانواده این شهید والامقام تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ( ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی به مناسبت شناسایی هویت یکی از شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای 8 سال دفاع مقدس، به خانواده شهید گرانقدر «هراچ هاکوپیان» تبریک و تهنیت گفت.

در پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

درود خداوند بر انسان‌های دلیر و شریفی که با جانفشانی در راه خدا، بی ادعا از خاک و سرزمین خود دفاع کردند تا امروز به برکت خون شهیدان گرانقدر و مجاهدت‌های رزمندگان، شاهد برقراری آرامش و امنیت بر این کشور هستیم.

در آستانه سالگرد هشت سال دوران دفاع مقدس، هویت یکی از شهیدان گمنام و والامقام که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان آرمیده بود، شناسایی شد. شهید «هراچ هاکوپیان» از شهدای گرانقدر مسیحی کشورمان است که در عملیات کربلای 9 به درجه رفیع شهادت نائل شده بود و دانشگاه آزاد اسلامی به مدت 7 سال افتخار میزبانی از حضور پربرکت این شهید عزیز مسیحی را داشت.

به خانواده گرامی این شهید عالی‌قدر تبریک و تهنیت می گویم و قدردان سعه صدرشان هستیم که در این سالها با فروتنی در فراق فرزند آسمانی خویش بودند.

به راستی همه ما و به ویژه جامعه دانشگاهی، مدیون شهیدان گرانقدر، خانواده های صبورشان و جانبازان سرافراز هستیم و امروز رسالتی سنگین برعهده داریم و بی‏‌تردید باید مدافعان شایسته ای برای حفظ استقلال، آزادی و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی کشورمان باشیم؛ امید است جامعه دانشگاهی در کنار سایر اقشار جامعه با همتی مضاعف، توطئه های دشمنان این مرز و بوم را با دانش افزایی و خدمت صادقانه به مردم خنثی کرده و دین خود به شهیدان عالیقدر ایران اسلامی را ادا کنند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان گرانقدر کشورمان و به ویژه خانواده عزیز شهید «هراچ هاکوپیان»، از همه تلاشگران کمیته تفحص مفقودین هشت سال دوران دفاع مقدس تشکر و قدردانی می کنم و برای همه عزیزان از خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزون دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072806

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =