آغاز مرحله راستی‌آزمایی 234 شرکت‌کننده در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی

رئیس فرهنگسرای اندیشه گفت: راستی‌آزمایی 234 شرکت‌کننده در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی نیز با حضور داوران و صاحب‌نظران از فردا آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ناصر امین زاده، رئیس فرهنگسرای اندیشه در گفت‌وگویی در خصوص روند اجرایی چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی، گفت: این آئین همانند سال‌های گذشته به همت فرهنگسرای اندیشه و با همکاری شبکه قرآن، سازمان دانش‌آموزی، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و کانون مداحان با هدف شناسایی، هدایت و پرورش استعدادهای بالقوه‌ ستایشگران نوجوان، تشویق و ترغیب نوجوانان خادم اهل بیت(ع) و پرورش مداحان طراز انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: آیین مذکور با توجه به شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شده و در این دوره 750 نفر از ۴۸ شهر و استان در این برنامه شرکت کردند و  به ترتیب ۱۸۵ نفر از دوره اول مقطع ابتدایی، 200 نفر از دوره دوم مقطع ابتدایی، 210 نفر از دوره اول متوسطه و 155 نفر از دوره دوم متوسطه ویدئوهای 3 الی 5 دقیقه‌ای از خود تهیه و از طریق درگاه اینترنتی www.qurantv.ir یا www.nogolanhosseini.ir بارگذاری و ارسال کردند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ٧ ادامه داد: استان‌های قزوین، اصفهان، خوزستان، کرمان، فارس، البرز و آذربایجان‌های شرقی و غربی و .... دارای بیشترین ثبت‌نام‌کنندگان در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی‌اند.

امین زاده افزود: با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار، داوری مرحله مقدماتی و بازبینی آثار با حضور داوران و صاحب‌نظران برگزار شد و بر این اساس ۲۳۴ نفر به مرحله دوم(راستی آزمایی) راه یافتند.

رئیس فرهنگسرای اندیشه در این زمینه گفت: راستی‌آزمایی شرکت‌کنندگان در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی نیز با حضور داوران و نظارت اساتید پیشکسوت از جمله محمود تاری، سعید نسیمی و محمد امانی مهر از فردا همراه با ضبط تلویزیونی آغاز و تا ۳مهرماه ادامه می یابد. مرحله راستی آزمایی چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی از سوی رسانه ملی ضبط و در آینده ای نزدیک توسط شبکه قرآن پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =