دغدغه‌های نظام و انقلاب باید محور حرکت شورای تبیین مواضع باشد 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گروه‌های رصد و پایش باید ذیل شوراهای تبیین فعال باشند تا بتوانند مواضع به موقع و مناسبی را در راستای دغدغه‌های انقلاب اتخاذ کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمود هاشمی در جلسه شورای تبیین مواضع کانون‌های استانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اهمیت شورای تبیین مواضع اشاره کرد و گفت: آهنگ انقلاب باید از دانشگاه همیشه به گوش برسد و شورای تبیین مواضع باید پیشران آهنگ انقلاب در دانشگاه باشند. 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با  اشاره به اقدامات شایسته شورا های تبیین مواضع استانی بیان کرد: گروه‌های رصد و پایش باید ذیل شوراهای تبیین فعال باشند تا بتوانند مواضع به موقع و مناسبی را اتخاذ و حربه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.

وی درباره نقشه‌های دشمن درباره تابستان داغ عنوان کرد: ارزش‌های انقلاب نباید تحت الشعاع مسائل صنفی قرار بگیرد و همه استادان بسیجی برای حفظ کیان دانشگاه و گسترش فضای انقلابی باید تلاش کنند تا مسائل و مشکلات موجود مرتفع شود.

هاشمی  در پایان خاطرنشان کرد: برخی بدنبال این هستند که تحولات انقلابی در دانشگاه را ناکارآمد جلو دهند لذا همه استادان انقلابی باید تلاش کنند که انتظارات نائب امام زمان عجل الله در دانشگاه تحقق پیدا کرده و نقدهای سازنده و دلسوزانه را همراه با راهکارهای عالمانه به مسئولان ارائه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072849

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =