این شراب طهور در چهل سالگی‌اش هم‌چنان هوش رباست!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه توییتری خود با اشاره به ویژگی‌های مقدس مقدس، ‌نوشت: دفاع مقدس آب حیات بود، جان را طلا می‌کرد و نوجوانان و پیران را جوان.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، در این پیام توییتری که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس نوشته، می افزاید: این شراب طهور در چهل سالگی‌اش هم‌چنان هوش رباست.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در پیامی که روزهای گذشته به همین مناسبت منتشر شده است تاکید کرده بود که بازخوانی میراث گرانقدر دفاع مقدس، چراغ راه آیندگان است.

وی می افزاید: دوران حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس ملت قهرمان ایران، با تأسی از حرکت تاریخی سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ثمره‌ای بالنده از فرهنگ ایثار و شهادت را برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم به جای گذاشته و این فرهنگ در تاریخ ایران تبدیل به یک سنت شده؛ دیباچه دفاع مقدس برگه های زرینی از تبلور باور و مرام انسان های پاک باخته ای است که اتصال به ملکوت را رهین ایمان خود ساخته اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرده که گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با چنین رویکردی می تواند فرصتی برای انتقال مفاهیم و معارف دفاع مقدس به نسل حاضر باشد تا دستاوردهای دوران دفاع مقدس را که در مفهوم ارزشمند ایثار تعریف می شود به نسل جوان منتقل و آنان را نسبت به این فرهنگ ناب و درخشان آگاه سازند. درس ها و پیام های دفاع مقدس الگویی برای پاسخگویی به نیازهای امروز جامعه در عرصه های مختلف جهاد اقتصادی، جهاد سلامت، مدیریت جهادی، سبک زندگی و حل مسائل اجتماعی و وحدت و انسجام ملی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =