تداوم درخشش بانوان دو و میدانی کار دانشگاه آزاد اسلامی

تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با دریافت 9 مدال دیگر،مرحله دوم بیست‌ و چهارمین دوره مسابقه های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور را به پایان رساند.

به گزاش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در چهارچوب مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با دریافت 9 مدال دیگر، مرحله دوم بیست‌ و چهارمین دوره مسابقه های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور را به پایان رساند و با مجموع 18 مدال در این مرحله، جایگاه دوم خود را تثبیت کرد.
دیروز تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در روز پایانی مرحله دوم بیست‌ و چهارمین دوره مسابقه های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران، به دو مدال طلا، دو نقره و پنج برنز رسید و جایگاه دوم خود را تثبیت کرد.
پریسا عرب و آیلین بابکی، طلایی های تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در این روز بودند.پردیس عبدالمحمدی و ساناز امیری پور نیز از تیم دانشگاه آزاد اسلامی نقره گرفتند و هانیه ثمری، الهام سمرقندیان، سپیده توملی نیک، مهدیه زعیمی و پریچهر شاهی به مدال برنز رسیدند.
در پایان این مرحله، تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی و پلیمر خلیج فارس خرم آباد به ترتیب در رتبه های نخست تا سوم قرار دارند.
مرحله سوم و نهایی بیست‌ و چهارمین دوره مسابقه های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور روزهای ۱۰ و ۱۱ مهر 99 در بخش مردان و روزهای ۱۲ و ۱۳ مهر در بخش بانوان در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر: 1072908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =