معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفت

معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید محمد ابراهیم همت را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛  معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید محمد ابراهیم همت را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: روح بلند حاجیه خانم «نصرت همت» مادر صبور و ارجمند فرمانده بلند آوازه؛ شهید «محمد ابراهیم همت» به فرزند شهیدش ملحق شد. این جمله اولین پیامی بود که امروز در پیامک‌ها و فضای مجازی به چشم خورد و غمی در دل هر ایرانی نشاند، غمی از جنس فراق یک مادر مهربان و فداکار، مادری که در دامنش الگوی رشادت پرورش یافت، مادری که از بیست و چهارم اسفندماه 1362 غم فراق ابراهیمش را بر دوش کشید.

رسانه‌ها و پیام رسان‌ها پر شد از پیام‌های تسلیت این عروج غم بار، ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحومه، خانواده شهدا و نیز همه ملت ایران، غم این فقدان را با مروز خاطره ‌ای نقل شده از پدر بزرگوار شهید همراه می‌کنیم، باشد که این خاطره در یادها بماند از زنی که مورد عنایت قرار گرفت تا شیر مردی برای روزهای سخت جنگ بپرورد. 
می خواستم برم کربلا زیارت امام حسین (ع). همسرم سه ماهه حامله بود. التماس و اصرار که منو هم ببر، مشکلی پیش نمیاد. هر جوری بود راضیم کرد. با خودم بردمش. اما سختی سفر به شدت مریضش کرد. وقتی رسیدیم کربلا، اول بردمش دکتر.

دکتر گفت: احتمالا جنین مرده. اگر هم هنوز زنده باشه، امیدی نیست. چون علایم حیات ندارد. وقتی برگشتیم مسافرخونه، خانم گفت: من این داروها رو نمی خورم! بریم حرم. هرجوری که می توان منو برسون به ضریح آقا. زیر بلغ‌هاش رو گرفتم و بردمش کنار ضریح. تنهاش گذاشتم و رفتم یه گوشه‌ای واسه زیارت. با حال عجیبی شروع کرد به زیارت. بعد هم خودش بلند شد و رفت تا دم در حرم. صبح که برای نماز بیدارش کردم. با خوشحالی بلند شد و گفت: چه خواب شیرینی بود. الان دیگه مریضی ندارم. بعد هم گفت: توی خواب خانمی رو دیدم که نقاب به صورتش بود، یه بچه زیبا رو گذاشت توی آغوشم.

بردمش پیش همون پزشک. 20 دقیقه‌ای معاینه کرد. آخرش هم با تعجب گفت: یعنی چه؟ موضوع چیه؟ دیروز این بچه مرده بود. ولی امروز کاملا زنده و سالمه! اونو کجا بردید؟ کی این خانم رو معالجه کرده؟ باور کردنی نیست، امکان نداره!؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1072909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =