رسن در قطر مشتری پیدا کرد/ دلایل عدم توافق علی کریمی با مسئولان تراکتور/ کمک بزرگ فیفا به فوتبال ایران

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز _ مائده داودی| حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

رسن در قطر مشتری پیدا کرد

طبق گزارش نشریه استاد الدوحه قطر، باشگاه قطر اف سی به همراه 2 باشگاه دیگر به صورت رسمی برای جذب رسن ابراز تمایل کردند. این بازیکن عراقی می تواند طبق قراردادی که با باشگاه ایرانی بسته از این تیم جدا شود و به لیگ ستارگان قطر بیایید.

نیمکت نشینی بیرانوند در بلژیک چه زمانی تمام می شود؟

آنتورپ قبل از خرید بیرانوند، ژان بوته دروازه بان فرانسوی را خرید و اکنون دو دروازه بان آماده دارد. این موضوع سبب شده تا فعلا سرمربی آنتورپ نظر مساعد روی گلر ایرانی نداشته باشد.

با این حال بوته در ۶ دیدار چندان موفق عمل نکرده و ۹ بار دروازه خودی را باز شده دیده است.

شاید این عملکرد باعث شود تا در روزهای آتی فرصت بازی به علیرضا بیرانوند نیز برسد و او بتواند اولین بازی رسمی خود را در اروپا انجام دهد.

دلایل عدم موافقت علی کریمی با مسئولان تراکتور

نخستین گزینه‌ای که تراکتوری‌ها برای حضورش در این تیم تلاش می‌کردند، علی کریمی بازیکن سابق این تیم بود، اما وی به مسؤولان باشگاه تبریزی اعلام کرد قصد خروج از تهران را ندارم و به دنبال ادامه حضور و سرمربیگری در تیم‌های پایتخت هستم.

کریمی بخاطر درخواست مسعود شجاعی با مدیران باشگاه تراکتور جلسه‌ای برگزار کرده و به توافق خوبی هم دست پیدا می‌کند، اما تنها یک مورد که به انتخاب دستیاران او مرتبط می‌شد، موجب می‌شود تا شماره ۸ سابق تیم ملی از حضور روی نیمکت سرخ‌پوشان آذربایجان انصراف بدهد.

او اجازه دخالت برای انتخاب دستیارانش را نمی‌دهد و اعلام کرده باید اختیار تام برای نفرات کادر فنی‌اش داشته باشد ولی با درخواست او موافقت نمی‌شود تا سرمربیگری تراکتور را نپذیرد.

کمک بزرگ فیفا به فوتبال ایران

شب گذشته در کنگره فیفا اعلام شد فدراسیون جهانی فوتبال برای جبران بخشی از ضرر اعضای خود که درگیر مشکلات پس از بیماری کرونا هستند به آن ها 5 میلیون یورو وام خواهد داد.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران مبلغ 6 میلیون یورو دیگر در حساب های فیفا دارد که به دلیل تحریم ها قادر به استفاده از آن ها نیست و با این وام جدید مبلغ ذخیره شده ایران در صندوق فیفا به 11 میلیون یورو خواهد رسید.

ذوب‌آهن به دنبال توافق با دو بازیکن خارجی

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن در تلاش‌اند تا بتوانند در لیگ بیستم نیز به همکاری خود با دو بازیکن خارجی‌شان ادامه دهند.

ایوان مارکوویچ هافبک تهاجمی ذوبی‌ها که از نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به جمع سبزپوشان اضافه شد، بهترین گلزن ذوب‌آهن در هفته های پایانی فصل بود و دیگر بازیکن خارجی شان، دارکو بیدوف در دوران حضورش در اصفهان توانست در ۱۰ بازی برای ذوب‌آهن پنج گل بزند که آماری مشابه ایوان مارکوویچ است.

پاس همدان آماده برگشت به لیگ یک فوتبال ایران

تیم فوتبال پاس همدان در دیدار رفت مرحله پلی‌آف روز یکشنبه با یک گل تیم شهرداری آستارا را در ورزشگاه تختی بندر انزلی شکست داد.

دیدار برگشت دو تیم به میزبانی پاس در ورزشگاه شهیدان حاجی بابایی برگزار می شود که برنده نهایی دو دیدار به لیگ یک فوتبال ایران صعود خواهد کرد.

پیشنهاد ۴ نماینده ایران به AFC طی نامه‌ای مشترک

بنا بر اعلام مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس، با توجه به این که تیم‌ها در مرحله کنونی هزینه بلیت پروازها را متقبل شده‌اند تا بعدا کنفدراسیون نسبت به پرداخت مبلغ یاد شده برای این منظور اقدام نماید، در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد شد: کنفدراسیون فوتبال آسیا، هزینه‌های اضافه تیم‌ها برای اقامت تا سقف ۶۰هزار دلار را در مرحله کنونی پوشش دهد. این نامه به امضای چهار تیم ایرانی حاضر در دوحه رسیده است.

کد خبر: 1072924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =