سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و واحد قزوین را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی ناصر حمیدی را به عنوان «سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و واحد قزوین» منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم تا تعیین تکلیف قطعی، با حفظ سمت به عنوان «سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و واحد قزوین» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

ناصر حمیدی با دارا بودن مدرک دکتری تخصصی مدیریت صنعتی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین است که هم‌اکنون معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین را برعهده دارد. وی پیش از این معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری واحد قزوین بوده است.

همچنین دکتر طهرانچی در نامه‌ای جداگانه ضمن موافقت با استعفای محمدرضا خان‌محمدی که به دلیل مشکلات شخصی از سمت خود استعفا داده بود، از زحمات وی در دوره سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و واحد قزوین قدردانی و برای وی آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =