برنامه‌های دانشگاه آزاد کرج برای هفته دفاع مقدس اعلام شد/ برگزاری کارگاه آموزشی برای استادان گروه معارف

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تشریح کرد.

حجت الاسلام مهدی اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس چندین برنامه را در نظرگرفته‌ایم که به تناوب در طول هفته اجرایی خواهیم کرد. آیین تجدید میثاق و غبارروبی مزار شهدا اولین برنامه خواهد بود که به همت بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی انجام می‌شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی برای استادان درس انقلاب اسلامی، وصایای حضرت امام(ره) و دیگر استادان گروه معارف با حضور دو تن از سرداران دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌های مهم ما خواهد بود که به هرکدام از شرکت کنندگان در این کارگاه، گواهی‌نامه‌ای اهدا خواهد شد. این کارگاه به منظور تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و پرسش و پاسخ در این باره در فضای باز برگزار می‌شود.

اکبری ادامه داد: نمایشگاه دفاع مقدس با به تصویر کشیدن تمثال شهدا و تزئیات مرتبط با جنگ تحمیلی در دانشگاه برگزار شده است که بسیج دانشجویی و برخی از کانون‌های دانشجویی مانند هلال احمر در این نمایشگاه مستقر شده‌اند. خوشبختانه برگزاری این نمایشگاه مورد استقبال دانشجویان و مراجعان به دانشگاه قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و سلامت را از دیگر برنامه‌های این واحد برای هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: حدود 30 نفر از استادان شاهد و ایثارگر به همراه خانواده‌هایشان به دانشگاه دعوت شدند و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد. همچنین از خانواده یکی از شهدای سلامت که جزو دانشجویان بسیجی واحد کرج بودند نیز تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم پیاده روی از ابتدای دانشگاه تا گلزار شهدا برگزار کردیم که بعد از سخنرانی و آیین‌های مربوطه، به قید قرعه به 3 نفر از شرکت کنندگان در این مراسم، جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072956

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =