مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی امروز در واحد اهواز برگزار شد.

صابری در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه محل مقدس و با ارزش است، گفت: از وظایف مهم دفاتر حراست، ایجاد محیطی امن و مطمئن برای جهاد علمی و تربیت نیروی انسانی هم تراز با انقلاب اسلامی و کشور در دانشگاه است.

وی حراست را نقطه ثقل دانشگاه در تعمیق و پاسداشت ارزش ها و آرمان ها دانست و خواستار همکاری بیشتر مسئولان دفاتر حراست با رؤسای واحدهای دانشگاهی در این زمینه شد.

صابری توجه خاص و ارتباط مستمر با دانشجویان، اساتید و کارکنان را از وظایف ذاتی در حراست عنوان کرد و اظهار داشت: دفاتر حراست علاوه بر حراست از ارزش ها باید به دنبال ایجاد امانت داری، ارتقای ارتباط و همکاری و تعامل باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرج اله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز در این مراسم گفت: دفاتر حراست در توسعه و گسترش علم، جنبش نرم افزاری و همچنین تعالی و تربیت نیروی انسانی دانشگاه نقش مهمی را برعهده دارند.

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در طول یک سال گذشته گفت: موفقیت های روز افزون واحدهای دانشگاهی و همچنین تحقق برنامه های آینده مرهون همدلی و همیاری دفاتر حراست است.

گفتنی است در پایان این مراسم، از زحمات و خدمات احسان یعقوبی زاده مدیرکل سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تقدیر و جمیل نعامی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام

کد خبر: 1072964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =