پیام سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در پی شناسایی شهید گمنام آرمیده در واحد زاهدان

احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شناسایی هویت شهید «هراچ هاکوپیان» را به خانواده این شهید والا مقام تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شناسایی هویت شهید «هراچ هاکوپیان» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان را به خانواده این شهید والامقام تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است: با درود به روح پرفتوح امام شهیدان و شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی، به ویژه شهدای گلگون کفن دانشگاهی، که جان بر سر بیعت و پیمان گذاشتند تا به مدد خداوند، حافظ کیان نظام مقدس اسلامی و منتظران حضرتش باشند.

دانشگاه آزاد اسلامی در راستای پاسداشت حماسه‌ها و دلاوری‌های ایثارگران و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان، در اقدامی نمادین با همراهی و همدلی فعالان دانشجویی و اساتید، یادبود نمادین شهدای گمنام را در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور بپا کرد چنانکه برای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اکثر واحدهای دانشگاهی مزین به قدوم مبارک شهدای گمنام هستند.

اکنون با گذشت بیش از 7 سال از تدفین یکی از شهدای گمنام عزیز، دلاورمردان دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با انجام آزمایشات علمی و ژنتیک، دریافتند هویت ایشان متعلق به خانواده‌ای از عزیزان ارامنه اصفهان(شهید عزیز هراچ هاکوپیان از دلیرمردان لشکر ۸۱ زرهی ارتش ولایی و مقتدر جمهوری اسلامی ایران) است، ضمن پاسداشت یاد و نام تمامی شهدای هشت سال دفاع مقدس، بازگشت پیکر مطهر این شهید عزیز به آغوش خانواده معزز را گرامی می‌داریم. امید است در مسیر سرخ شهدا همواره تابع ولایت و خادم و خدمتگزار مردم عزیز ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1072973

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =