هشدار دریادار سیاری به تهدید دشمن

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروی های مسلح این آمادگی را دارند که به همه یاوه گویی‌های دشمن پاسخ قاطع بدهند و پوزه هر دشمنی را به خاک بمالند و اگر گفتند هزار نقطه را می‌زنیم بزنند و نتیجه‌اش را ببینند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تهدیدها در یک هفته اخیر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه و نیروهای همیشه در صحنه ملت همیشه آماده بوده و از منافع کشور دفاع و حمایت خواهند کرد.

وی گفت: نیروهای مسلح کشورمان از دوران دفاع مقدس نیز با موفقیت عبور کرده و اکنون هم نیروی های مسلح این آمادگی را دارند که به همه یاوه گویی‌های دشمن پاسخ قاطع بدهند و پوزه هر دشمنی را به خاک بمالند و اگر گفتند هزار نقطه را می‌زنیم بزنند و نتیجه‌اش را ببینند.

وی در ارتباط با تحریم ها و تأثیرش بر حوزه‌های تسلیحاتی گفت: اگر شما احساس می‌کنید تحریم‌ها تا کنون روی ما تأثیر گذاشته است، امروز ما ادعا نمی‌کردیم که در چرخه دفاع تسلیحات مورد نیاز خود را در عرصه‌های مختلف زمین ، هوا ، دریا تهیه کرده‌ایم. شما وضعیت ما را ببینید که با تمام تحریم‌ها به اینجا رسیدیم و به آنچه که امروز رسیدیم بسنده نمی‌کنیم و نگاه به تهدید می‌کنیم و در این مسیر حرکت می‌کنیم. قطعا آنچه از ما خواسته شد و آنچه باید انجام دهیم حتما انجام خواهیم داد.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1072975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =