هفته دفاع مقدس نمودار بزرگترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از بزرگترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

فرارسیدن ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است.

دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات هشت سال دفاع مقدس است روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار مقاوم‌تر از کوه ایستادگی نموده بر بلندای قله افتخار بیرق آزادی را به اهتزاز درآوردند

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام عزیزشان در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگار را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

بی‌تردید تاثیر از فرهنگ عاشورای حسینی عامل موثر در تقویت روحیه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود. آزادی خواهانی که با مقاومت باورمند و بی نظیر خویش توانستند دشمنان ایران را به ورطه نابودی بکشانند دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را به واسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله‌های رفیع علم و دانش و کارآفرینی و چرخش تولید را فتح نمودند تا شاهد عزت و عظمت کشورمان باشد این جانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از بزرگترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی را گرامی میدارم و از خداوند جل و اعلا توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی برای خود به همگان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر: 1073005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =