سرمایه‌گذاری برای توسعه درمان سرطان با نانوذرات و لیزر

به‌منظور توسعه یک روش درمانی جدید برای مقابله با سرطان که در آن از نانوذرات و لیزر استفاده می‌شود، شرکت سیرتکس ‌مدیکال سرمایه‌گذاری روی شرکت نانواسپکترا بیوساینس انجام می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ، سیرتکس مدیکال (Sirtex Medical)، سازنده ایمپلنت‌های میکروکره‌ای رادیواکتیو برای درمان تومورهای کبدی، سرمایه‌گذاری راهبردی را روی شرکت نانواسپکترا بیوساینس انجام داده است، شرکتی که در توسعه درمان سرطان پروستات با استفاده از نانوذرات و لیزر فعالیت دارد.

این اولین بخش از تلاش‌های جمع‌آوری کمک مالی توسط شرکت نانواسپکترا است و شرکت سیرتکس مبلغ سه میلیون دلار برای پشتیبانی ار نانواسپکترا در اختیار این شرکت قرار داده است.

کوین اسمیت، مشاور عمومی و معاون اجرایی توسعه تجارت سیرتکس که به عضویت هیات‌مدیره شرکت نانواسپکترا پیوسته است، گفت: فناوری شرکت نانواسپکترا مکملی برای رویکرد فناوری ما بوده و به‌عنوان یک راهبرد برای درمان‌های کم‌تهاجمی شناخته می‌شود.

این دو شرکت توافق‌کرده‌اندکه برای دسترسی به روش درمانی شرکت نانواسپکترا در برخی نواحی خارج از آمریکا به‌صورت انحصاری، با هم مذاکره کنند.

فناوری آئورالیس که توسط شرکت نانواسپکتورا توسعه یافته است، به دنبال اشباع بافت سرطانی با تزریق نانوذرات و سیلیس است که نور لیزر را به گرما تبدیل می‌کند که فرسایش حرارتی انتخابی در تومورهای پروستات ایجاد می‌کند.

به گفته این شرکت، نانوذرات برای عبور از رگ‌های خونی بافت سالم بسیار بزرگ هستند اما از طریق عروق نشتی و ناقص شکل تومورها می‌توانند به داخل این سلول‌ها وارد شوند.

سال گذشته، شرکت نانواسپکترا داده‌های اولین آزمایش انسانی خود را ارائه کرد که در آن از ۱۵ داوطلب، ۱۳ نفر که تحت این درمان قرار گرفته‌ بودند بعد از ۱۲ ماه هیچ نشانه‌ بیماری از خود نشان ندادند.

این شرکت یک آزمون بالینی دیگر را در ماه فوریه انجام داده و از آن زمان به بعد مطالعه را در دانشگاه دوک، کلینیک مایو، بیمارستان لنوکس هیل و موسسه سرطان هانتسمن دانشگاه یوتا گسترش داده است.

به گفته این شرکت، درآمد حاصل از سری B برای کمک به تکمیل مطالعه در حال انجام که هدف آن ثبت‌نام حداکثر ۶۰ نفر است به‌کار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =