بورس تحصیلی برای استعدادهای برتر دانش آموزی در مدارس سمای زنجان

معاون آموزشهای عمومی و مهارتی (سما) زنجان با سه دانش آموز موفق  ابتدایی پسران سما دیدار و گفتگو کرد که در این دیدار بر لزوم توجه به خلاقیت‌ها و کشف استعداد دانش آموزان تأکید شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، عباس قنبری معاون آموزشهای عمومی و مهارتی (سما) زنجان در دیدار با دانش آموزان نخبه و موفق سما زنجان با تاکید بر لزوم توجه به خلاقیت‌ها و کشف استعداد دانش آموزان در مدارس گفت: برنامه‌های آموزشی و مهارتی مدارس سما بر مبنای توجه به تفاوت‌های فردی دانش آموزان استوار است.

قنبری در ادامه افزود: معلمان و دبیران ما با تربیت دانش آموزان و جهت دهی به استعداد آنها در راستای رشد و موفقیت آنها نقش مهمی ایفا می‌کنند.

وی در ادامه ضمن تشکر از معلمان و دست اندر کاران مدارس سما در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش و هدایت دانش آموزان در جهت انجام فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و هنری گفت: مدارس سما زنجان برای دانش آموزان فعال، نخبه و با انگیزه تسهیلات، بورس های تحصیلی و برنامه‌های خاصی را در نظر گرفته است.

معاون آموزشهای عمومی و مهارتی (سما) زنجان ادامه داد: حمایت از دانش آموزان نخبه و مستعد جزو وظایف مدارس سما است.

چاپ کتاب، کسب عنوان برتر در دوره‌های متوالی جشنواره جابر ابن حیان آموزش و پرورش، کسب مقام در جشنوراه‌های پژوهشی، فرهنگی و علمی و همچنین موفقیت‌های ورزشی در سطح استان و کشور  از جمله دستاوردهای دانش آموزان سما زنجان است.

به گزارش ایسکانیوز سید طاها مقیمی، سید معین هاشمی و پارسا مهروان دانش آموزان مدرسه ابتدایی پسران سما با راهنمایی آموزگارشان خانم بنائی موفق به کسب موفقیت های علمی، فرهنگی و هنری شده‌اند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1073050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =