نام‌گذاری ۴۰ کلاس درس سمای بروجرد به نام شهدا

۴۰ کلاس درس مجتمع آموزشی و فرهنگی پسرانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به نام شهدا نام‌گذاری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، همزمان با چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ۴۰ کلاس درس مجتمع آموزشی و فرهنگی پسرانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به نام شهدا نام‌گذاری شد.

در این باره سالن اجتماعات معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی(سما) واحد بروجرد به نام سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام پیدا کرد و زمین چمن مصنوعی مدرسه متوسطه پسرانه سما به نام شهدای دانش‌آموز نامگذاری و رونمایی شد.

اهداف نامگذاری ۴۰ کلاس درس سمای واحد بروجرد به نام شهدا

داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در این مراسم با ارائه گزارش عملکرد معاونت سمای این واحد دانشگاهی در حوزه فرهنگی، پاسداشت و تجلیل از شهدای دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی و ترویج الگوهای ایثار و شهادت بین فرزندان این مرز و بوم را ازجمله اهداف این حرکت معنوی عنوان کرد.

محمد مهرافزون رئیس آموزش و پرورش شهرستان بروجرد نیز با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، این روزها را یادبود درهم‌شکسته شدن قدرت پوشالی ابرقدرت‌ها و امپریالیسم جهانی با رشادت و سلحشوری جوانان غیور ایران اسلامی خواند و ابراز امیدواری کرد که فرزندان آینده‌ساز ایران اسلامی جزء رهروان راستین شهدا باشند.

به گزارش ایسکانیوز،‌ در پایان این آیین با حضور هیئت رئیسه و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج دانشجویی شهرستان دومین زمین چمن مصنوعی سمای بروجرد با مساحت ۴۲۰ مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر ۱۲۲ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و به نام شهدای دانش‌آموز نامگذاری شد.

شهرستان بروجرد در جریان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بیش از یک هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده که ۶۸ نفر از آنان دانش‌آموز بوده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =