جانبازان و رزمندگان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر تجلیل شدند

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر تجلیل شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، از مقام جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر تجلیل شد.

 افشین صالحی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در این مراسم، ضمن تجلیل از مقام شامخ حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای سلامت را گرامی داشت و گفت: برای تقویت سبک زندگی اسلامی-ایرانی نسل جوان باید الگو سازی کرد و شهدا، جانبازان و رزمندگان بهترین الگو به شمار می روند.

وی با بیان اینکه پس از جنگ نظامی، اکنون در جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار داریم، افزود: باید روحیه مقاومت، ایثار و رشادت را به نسل جدید منتقل کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، کشور با فراز و نشیب های فراوانی از جمله جنگ تحمیلی روبرو شد، خاطر نشان کرد: اتحاد و همدلی رزمندگان و مردم موجب شد تا بتوانیم در این آزمون سربلند باشیم.

صالحی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی، به بیان ویژگی های بارز آن شهید والامقام پرداخت و افزود: سردار شهید سلیمانی، الگوی اخلاق و ایثار بود.

در ادامه این جلسه، محمد اسماعیل زاده، رمضان کدخدازاده و علی جوشوری نژاد از یادگاران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از جنگ تحمیلی پرداختند و سپس از مقام شامخ این عزیزان تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =