دشمنان جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه ایران به راه انداخته‌اند

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: سالهاست که دشمن از شکست ملت ایران از طریق نظامی مایوس شده و جنگ نرم فرهنگی-رسانه‌ای و جنگ اقتصادی را توامان پیش می‌برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: دفاع مقدس هشت ساله عرصه ظهور و فعلیت بسیاری از خصایل فردی، اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی برای ملت ایران شد. دفاع مقدس برکات صبر و پایداری را به ملت نشان داد. دشمنان اسلام و ایران خیال می‌کردند با حمله نظامی گسترده می‌توانند انقلاب اسلامی را که هدیه الهی بود، از بین ببرند؛ اما با رهبری حکیمانه امام امت و با حمایت همه‌جانبه ملت ایران از رزمندگان اسلام، شکست خوردند و امیدشان ناامید شد.

در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بیان شده است: دفاع مقدس نشان داد که چگونه جمعی کوچک و قلیل می‌توانند به اذن پروردگار بر جمعی وسیع که یک دنیا تجهیزات و نفرات از آنان حمایت می‌کرد غلبه کند. جبهه‌ها دانشگاه بزرگی برای انسان‌سازی شدند و در این جنگ ملت ایران بهتر از مسلمین صدر اسلام، درخشیدند و هیچ‌گاه امامشان را تنها نگذاشتند. دفاع مقدس معدن و منبع فرهنگی عظیمی برای عزت، پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی ایجاد کرد که نباید به فراموشی سپرده شود. 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اکنون سالهاست که دشمن از شکست ملت ایران از طریق نظامی مایوس شده و جنگ نرم فرهنگی-رسانه‌ای و جنگ اقتصادی را توامان پیش می برد و ما هنوز در جنگ واقعی، جدی و ملموس با کبر و اسکتبار جهانی و فرصت طلبان داخلی و مفسدان هستیم. استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در برابر رزمندگان و خانواده‌های معزز شهداو جانبازان و ازادگان دلیر دوران دفاع مقدس سرتعظیم و سپاس فرود می‌آوریم و به مسئولان متذکر میشویم که یاداوری و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، صرفا یادآوری تاریخ غرور آفرین گذشته نیست.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: «جنگی که بود» را باید سرلوحه جنگی که هست قرار دهیم تا در «گام دوم»  سربلند شویم. وظیفه کنونی ما است که بیدار، هوشیار و با استفاده از فرهنگ جهاد و مقاومت و با توکل به خداوند متعال و تکیه بر توان داخلی و بومی نقشه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام را نقش بر آب شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =