مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور قائم مقام مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور فضل الله فضلی قائم مقام حراست دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ساری برگزار شد.

فضلی در این مراسم گفت: ارزش های دفاع مقدس قابل احترام است و این ارزش ها به دنیا ثابت شد و اهمیت جمهوری اسلامی و تأثیر آن در تمام دنیا مشهود است و این اثر تمام راه ها و نگاه های خصمانه به نظام را مسدود کرده است.

وی، فساد زدایی را وظیفه حراست دانست و افزود: همه ما موظف هستیم تا برای فسادزدایی از یک سیستم با تحول انقلابی در راستای اهداف سازمان، خروجی افراد انقلابی را تضمین کنیم. اگر می خواهیم دانشگاه را در مسیر تراز جمهوری اسلامی هدایت کنیم، باید ارتباط تنگاتنگی با مراکز امنیتی برقرارکنیم، تا راه های نفوذ برای ضربه زدن به این نهاد انقلابی را ببندیم.

حسین کرمانیان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، حراست را بازوی سازمان دانست و گفت: قضاوت درست سرلوحه کار این حوزه است و با امنیت در چارچوب قانون می توان سلامت را برای کارکنان به ارمغان آورد.

وی، نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی را محور توسعه و قلب تپنده هر سازمان عنوان کرد و افزود: برای اینکه به سمت شایستگی پیش برویم، باید از داشته های سازمان پاسداری و حفاظت کنیم و لازمه آن فعالیت صادقانه با مدد الهی است.

در پایان این مراسم، دکتر کرمانیان با اهداء لوح از زحمات حسین اصغری مدیر کل پیشین دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران قدردانی کرد و محمدعلی ورزی به عنوان مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073093

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =