کتاب جدید ایشی‌گورو اوایل سال آینده می‌آید

رمان تازه کازوئو ایشی‌گورو، نویسنده برنده نوبل ادبیات، برای کتابفروشی‌های مستقل و فروشگاه‌های سراسری واتراتسون در بریتانیا بهار سال بعد با شمایلی متفاوت عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از بوکسلر، انتشارات فابر اعلام کرده است که نسخه ویژه‌ای از آخرین رمان کازوئو ایشی‌گورو، نویسنده مشهور ژاپنی را برای کتابفروشی‌های مستقل و فروشگاه زنجیره‌ای واتراستون بریتانیا منتشر کرده است که طبق زمان‌بندی قرار است بهار سال آینده وارد بازار کتاب این کشور شود.

فروشگاه زنجیره‌ای واتراستون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های کتاب بریتانیاست که نزدیک به 283 کتابفروشی در سراسر این کشور دارد. انتشارات فابر گفته است نسخه ویژه این فروشگاه دارای جلد و قالب مخصوص این فروشگاه است.

پیش از این ایشی‌گورو که هم اکنون ساکن انگلیس است، از انتشار رمان جدیدش با عنوان «کلارا و خورشید» خبر داده بود. این اولین رمان ایشی‌گورو بعد از دریافت جایزه نوبل ادبیات است. داستان رمان درباره یک روبات به نام کلارا است که دوست دارد بین انسان‌ها دوستی نزدیک پیدا کند. قرار است این رمان در ماه مارس سال 2021 روانه بازار کتاب شود.

به گفته مسئولان انتشارات نسخه ویژه واتراستون و کتابفروشی‌های مستقل دارای طراحی جلد متفاوت است و قرار است تنها در این فروشگاه‌ها عرضه شود.

انتشارات انگلیسی فابر تاریخ انتشار رمان جدید نویسنده ژاپنی را دوم ماه مارس سال جدید میلادی عنوان کرده بود. مسئولان انتشارات جزئیات محدودی درباره داستان رمان دادند. آنگوس کارگیل مدیر انتشارات گفت: کلارا و خورشید رمانی با موضوع احساسات انسانی است که درباره انسان‌ها روایت شده است ولی مکان آن در جای دیگری اتفاق می‌افتد.

ایشی‌گورو یکی از شناخته ‌شده‌ترین نویسندگان معاصر انگلیس است و در سال ۱۹۸۶ برای کتاب هنرمندی از جهان شناور برنده جایزه وایت‌برد و در سال ۱۹۸۹ برای کتاب بازمانده روز برنده جایزه بوکر شد.

از بین آثار او کتاب‌های وقتی یتیم بودیم و هرگز رهایم مکن نیز به فهرست نهایی جایزه بوکر راه یافتند. در سال ۲۰۰۸، مجله تایمز او را در رده ۳۲ در بین ۵۰ نویسنده برتر انگلیسی از سال ۱۹۴۵ قرار داد. ایشی‌گورو در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه نوبل ادبیات شد.

شرکت سونی و الیزابت گابلر در قراردادی با ایشی‌گورو از هم اکنون حق ساخت فیلمی با الهام از این رمان را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =