هافبک لیورپول فروشی نیست/ مدافع آرسنال به ایتالیا برمی‌گردد؟/ خداحافظی راکیتیچ از تیم‌ملی

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

ایسکانیوز–رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود.در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

هافبک لیورپول فروشی نیست

باشگاه لیورپول با وجود خرید تیاگو، هیچ تمایلی به فروش الکس اوکسلید چمبرلین ندارد. نشریه «میرر» خبر داد، در حالی که باشگاه ولورهمپتون خواهان جذب چمبرلین شده بود، باشگاه لیورپول اعلام کرده هیچ مذاکره‌ای برای فروش این بازیکن نخواهد کرد. جای هافبک پیشین آرسنال با حضور تیاگو در ترکیب تیم لیورپول تنگ‌تر شده، اما او هم دوست ندارد آنفیلد را ترک کند.

استارت قاطعانه منچستر در خانه گرگ‌ها

در هفته دوم لیگ برتر انگلیس،منچسترسیتی در خانه ولورهمپتون به میدان رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.
 کوین دبروینه در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی؛ فیل فودن در دقیقه ۳۲ و گابریل ژسوس در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند. رائول خیمنس در دقیقه ۷۸ برای گرگ‌ها گل زد.

مدافع آرسنال به ایتالیا برمی گردد؟

شکودران مصطفی مدافع آلمانی آرسنال که زمانی در سامپدوریا بازی می‌کرد، پیشنهادهای جدید ایتالیایی دریافت کرده. نشریه «سان» خبر داد، مصطافی که عملکردش در آرسنال راضی‌کننده نبوده برای فروش در دسترس است. باشگاه آرسنال مبلغ فروش او را ۱۳ میلیون پوند تعیین کرده و باشگاه‌های ناپولی و لاتزیو هم برای جذب این بازیکن ۲۸ ساله ابراز تمایل کرده‌اند.

سیتی هنوز این مدافع را می خواهد

باشگاه منچسترسیتی همچنان در تلاش است کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی را جذب کند. «اسکای‌اسپورت» ایتالیا مدعی شد، مذاکره بین باشگاه‌های منچسترسیتی و ناپولی در جریان است، اما هنوز توافقی صورت نگرفته. در همین حال سیتیزن‌ها ژول کُنده مدافع سویا را هم زیر نظر گرفته‌اند تا در صورتی که کولیبالی نیامد، او را جذب کند. البته پیشنهاد اولیه سیتی برای کُنده با مبلغ ۵۵ میلیون یورو رد شده است.

موراتا در آستانه بازگشت به یوونتوس

در حالی که قرار بود ادین ژکو یا لوئیس سوارس به خط حمله یوونتوس اضافه شوند، این باشگاه با آلوارو موراتا به توافق رسید. «اسکای‌اسپورت» ایتالیا خبر داد، آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکومادرید که زمانی در یوونتوس چهره شد، دوباره به جمع بازیکنان بانوی‌پیر بازخواهد گشت.

موراتا که یک فصل با آندره‌آ پیرلو سرمربی فعلی یوونتوس همبازی هم بوده، در ۹۳ بازی برای بانوی‌پیر ۲۷ گل زده است.

مهاجم رئال در لیست رم

باشگاه رم در صورتی که نتواند آرکادیوش میلیک مهاجم ناپولی را جذب کند، به سراغ مهاجم رئال‌مادرید خواهد رفت. سایت «کالچومرکاتو» مدعی شد، لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال‌مادرید در رادار جالوروسی است. این باشگاه در پی جذب میلیک بوده، اما پروژه انتقال مهاجم لهستانی طولانی شده و شاید به گزینه بعدی که یوویچ است، فکر کنند. باشگاه رئال‌مادرید هم مشکلی با قرض داده یوویچ برای یک فصل ندارد.

خداحافظی راکیتیچ از تیم ملی کرواسی

ایوان راکیتیچ ستاره ۳۲ ساله تیم ملی کرواسی و پیشین بارسلونا که این تابستان به سویا پیوسته، با تیم ملی کشورش وداع کرد. راکیتیچ که متولد سوئیس است، همراه کرواسی تا فینال جام‌جهانی ۲۰۱۸ هم پیش رفت، از سال ۲۰۰۷ پیراهن بلیزرها را پوشید و در ۱۰۶ بازی ملی ۱۵ گل زد.

کد خبر: 1073122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =