بیش از ۲ میلیون خدمت آزمایشگاهی ثبت شد

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی این چند سال، پایش فعالیت‌های مراکز عضو شبکه را در اولویت کاری خود قرار داده است. ششمین دوره آن با بررسی فعالیت بیش از ۲۰۰ مجموعه آزمایشگاهی نشان داد که این مراکز بیش از ۲ میلیون خدمت ارائه کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  ششمین دوره رصد اقدامات و فعالیت‌های مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شد.

در ششمین دوره این ارزیابی‌ها ۶ مرکز خصوصی و ۴ مرکز دولتی رتبه‌های برتر را کسب کردند. این ارزیابی‌ها بر اساس چند شاخص کارکرد، مشتری مداری و فعالیت شبکه‌ای انجام شد.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این کار پایان هر سال با بررسی تلاش‌های این مراکز اتفاق می‌افتد. سال ۹۸ هم با وجود شیوع بیماری کرونا در کشور این ارزیابی‌ها انجام شد. آمارهای نهایی هم نشان می‌دهد که حدود ۶۸ هزار مشتری از ۲ هزار و ۶۰۰ خدمات آزمایشگاهی بهره برده‌اند. این خدمات توسط ۲۹۷ مجموعه ارائه شده است. درآمد آزمایشگاه‌ها از ارائه این خدمات عددی برابر با ۲ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =