جمهوری اسلامی ایران به قدرت مهمی در تحولات منطقه و جهان تبدیل شده است

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در سایه الطاف خداوند متعال به قدرت و بازیگر مهمی در تحولات منطقه و جهان تبدیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

در متن پیام رئیس مرکز حراست دانشگاه آمده است: هشت سال دفاع مقدس و عملیات رزمندگان اسلام با همه فراز و فرودش به خلق فرهنگی غنی منجر شد، همان تفکری که به عنوان فرهنگ مقاومت پایداری از آن نام می برند، یکی از این دستاوردها، ایجاد باور عبور از شرایط سخت است که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در این‌باره می‌فرمایند: «جنگ تحمیلی - یعنی دفاع مقدس ملت ایران - نشان داد که یک ملت در سایه‌ی اتحاد، در سایه‌ی ایمان به خدا، در سایه‌ حُسن‌ظن به خدای متعال و اعتقاد به صدق وعده‌ی الهی، می‌تواند از همه‌ی گذرگاه‌های دشوار عبور کند و می‌تواند در مقابل دشمنان بایستد و می‌تواند دشمن را وادار به هزیمت و عقب‌نشینی کند؛ جنگ تحمیلی این را به همه‌ی ما نشان داد».

اکنون جمهوری اسلامی ایران در سایه الطاف خداوند متعال به قدرت و بازیگر مهمی در تحولات منطقه و جهان تبدیل شده است، برای مثال میانگین سنی کسانی که در خلق دستاوردهای هسته‌ای، نانو، رویان و ... نقش داشته‌اند، حدوداً 24 سال است.

آنچه مشخص است نهادینه ساختن این وضعیت و قدرت به دست آمده و استمرار آن باز هم به نقش‌آفرینی و تلاش همه ملت بخصوص طبقه تحصیل کرده و دانشگاهی نیاز دارد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و دیگر فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرا رسیدن سالگرد هفته دفاع مقدس را صمیمانه محضر مردم شریف و انقلابی ایران، به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون مردم شریف کشور عزیزمان بویژه جامعه دانشگاهی را در پرتو منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =