همایش معرفی آنلاین رشته‌های تحصیلی دانشگاهی

انجمن‌های علمی دانشگاه رازی همایش معرفی رشته‌های تحصیلی دانشگاهی را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگارن دانشجویی(ایسکانیوز)، انجمن علمی مدیریت ورزشی دانشگاه رازی با همکاری انجمن های علمی مهندسی ژئوتکنیک، مهندسی مکانیک و مهندسی سازه، همایش معرفی رشته‌های تحصیلی دانشگاهی را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

در این همایش بیش از ۳۰ رشته تحصیلی دانشگاهی در قالب کلیپ های قابل انتشار معرفی می‌شود. معرفی رشته های تحصیلی دانشگاهی و بازار کار آن‌ها توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه صورت می‌گیرد.

در این همایش رشته‌های دانشگاه برای سه گروه آزمایشی ریاضی، انسانی و تجربی معرفی شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند از مشاوره تحصیلی و مشاوره درباره قوانین انتخاب رشته استفاده کنند. ضمن اینکه امکان پرسش و پاسخ نیز وجود دارد.

این همایش مجازی چهارشنبه دوم مهرماه ۹۹ به صورت مجازی برای گروه‌های مختلف آزمایشی برگزار می‌شود. برنامه مربوط به گروه آزمایشی ریاضی، ساعت  ۱۰ تا ۱۳، گروه آزمایشی انسانی ساعت ۱۳ تا ۱۶ و گروه آزمایشی تجربی ساعت ۱۶ تا۱۹ خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در این همایش مجازی می‌توانند با کلیک (اینجا) وارد سامانه برگزاری آن شوند. این لینک تنها در ساعات برگزاری همایش فعال خواهد بود و قبل از آن غیر فعال است و جهت ورود به همایش گزینه میهمان باید انتخاب شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =