آغاز تمرینات تیم ملی با حضور 21 ورزشکار

رئیس فدراسیون تیراندازی‌باکمان کشورمان از آغاز دور جدید تمرینات تیم‌های ملی با حضور 21 ورزشکار خبر داد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- حامد صیفی؛ غلامرضا شعبانی‌بهار با بیان اینکه دور جدید تمرینات تیم‌های ملی کامپوند و ریکرو از روز شنبه‌ی هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد، اظهار کرد: این مرحله از اردوی آماده‌سازی با حضور 21 ورزشکار در دو رشته‌ی ریکرو و کامپوند به‌صورت همزمان برگزار و به مدت 11 روز به طول می‌انجامد.


وی با بیان اینکه تمرینات جدید تیم ملی با نظارت دقیق و تحت پروتکل‌های پیش‌بینی شده‌ی بهداشتی برگزار خواهد شد تا به لطف خداوند مشکلی ورزشکاران را تهدید نکند، تصریح کرد: تیم ریکرو کشورمان تمرینات خود را به میزبانی شهر تبریز و تیم کامپوند کشورمان هم در آبیک قزوین اردوهای خود را برپا خواهند کرد.


شعبانی‌بهار با بیان اینکه مجید میررحیمی و اسماعیل عبای به ترتیب سرمربی‌گری تیم‌های ریکرو و کامپوند را عهده‌دار هستند و امید نجاری هم سرپرست اردوها خواهد بود، افزود: تیروکمان یک رشته‌ی المپیکی است که سابقه‌ی کسب نشان در بازی‌های آسیایی را برای کشورمان در کارنامه دارد. با توجه به شرایط موجود ما باید تدابیری اتخاذ کنیم تا بهترین اردوها را درون کشور برای ورزشکاران خود فراهم و آنها را مهیای مسابقات پیش‌رو کنیم.


رئیس فدراسیون تیراندازی‌ با کمان کشورمان با اشاره به نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو خاطرنشان کرد: در اردوی تیم ریکرو رضا شعبانی، صادق اشرفی، میلاد وزیری، امین پیرعلی، محمدصادق کبودانی، پرهام شبانکاره، شیوا شجاع‌مهر، زهرا نعمتی، پارمیدا قاسمی، نیلوفر علیپور و سوگند رحمانی حضور خواهند داشت.
وی همچنین بیان کرد: اردوی تیم کامپوند هم با آرمین پاکزاد، محمدصالح پالیزبان، کیارش فرزان، هادی نوری، دانیال حیدرزاده، آرزو طاهریان، فاطمه عزیزی، شیرین ریحانی، نازنین بخت‌پور و گیسا بایبوردی برپا خواهد شد.


شعبانی‌بهار در پایان با بیان اینکه رقابت سازنده در اردوها می‌تواند به پیشرفت فردی ورزشکاران منجر شود، گفت: ظرف چند ماه گذشته و در ایام درگیر با ویروس منحوس کرونا، در کشور هیچ کمانداری مشکلی از نظر فضای تمرینی نداشت و امروز هم چنین مشکلی وجود ندارد. به روسای هیات‌های استانی هم این مدت اعلام کردیم که مشکلات زیرساختی ورزشکاران را حل کنند تا از این بابت مشکلی وجود نداشته باشد.

کد خبر: 1073182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =