نخستین هنرستان تربیت‌بدنی دخترانه سما در نجف‌آباد افتتاح شد

نخستین هنرستان تربیت‌بدنی دخترانه سمای نجف‌آباد با حضور معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، نخستین هنرستان تربیت‌بدنی دخترانه سمای نجف‌آباد با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، نماینده اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان و مدیر و معاونان اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد گشایش یافت.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این آیین گفت: در راستای انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان سما و سمای این مرکز مبنی بر راه‌اندازی و توسعه مدارس جدید، هنرستان تربیت‌بدنی دخترانه برای نخستین‌بار در شهرستان نجف‌آباد راه‌اندازی و با پذیرش دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید فعالیت خود را آغاز کرد.

شهلا روزبهانی اضافه کرد: نخستین هنرستان تربیت‌بدنی شهرستان نجف‌آباد در سمای این شهرستان با هدف ایجاد زمینه تحصیل تعداد زیادی از علاقه‌مندان این رشته با استفاده از امکانات کم‌نظیر واحد دانشگاهی در راستای کمک به رفع مشکلات آموزش و پرورش با رویکرد توسعه آموزش‌های مهارتی و هدایت دانش‌آموزان به سمت اشتغال تأسیس و راه‌اندازی شده است.

«سما، مدرسه زندگی»؛ شعار سمای واحد نجف‌آباد

وی خاطرنشان کرد: مجموعه سمای واحد نجف‌آباد شعار «سما، مدرسه زندگی» را سرلوحه کار خود قرار داده است و کارکنان در این مجموعه میثاق بسته‌اند که در تحقق این شعار تلاش خود را به کار گیرند.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد ادامه داد: مجموعه سمای نجف‌آباد تلاش دارد در کنار اجرای برنامه‌های آموزشی مصوب وزارت آموزش و پرورش، زمینه تربیت فرزندانی صالح و آینده‌سازانی شایسته برای آینده کشور را به بهترین شکل فراهم آورد.

روزبهانی ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده با افزایش میزان پذیرش و توسعه فعالیت‌های هنرستان تربیت‌بدنی دخترانه سمای نجف‌آباد شاهد درخشش دانش‌آموزان در این مجموعه باشیم.

علاقه‌مندان زیادی برای تحصیل در رشته تربیت‌بدنی داریم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد نیز با قدردانی از مجموعه سما به دلیل راه‌اندازی نخستین هنرستان تربیت‌بدنی دخترانه این شهرستان یادآور شد: علاقه‌مندان فراوانی به حضور در رشته تربیت‌بدنی در بخش دختران وجود دارد و تقاضای راه‌اندازی هنرستان دخترانه تربیت‌بدنی از مطالبات دیرینه دانش‌آموزان و مردم بود.

سیدرضا موسوی‌زاده ادامه داد: تجربه موفق سمای واحد نجف‌آباد در راه‌اندازی نخستین هنرستان تربیت‌بدنی (بخش پسران) موجب شد نخستین هنرستان تربیت‌بدنی دخترانه شهرستان نیز در مجموعه سمای نجف‌آباد راه‌اندازی شود.

وی توضیح داد: اختصاص ساختمان و تجهیزات مناسب دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد به مدارس سما موجب توسعه بخش غیردولتی و کاهش تراکم جمعیت دانش‌آموزی در بخش دولتی خواهد شد و این تعامل مثبت ایجادشده بین دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه سمای نجف‌آباد دوجانبه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =