پویش «مهر و محراب» در مساجد برگزار می شود

ولیئی با اشاره به راه‌اندازی پویش «مهر و محراب» با محوریت ۲۲۰ مسجد استان تهران، گفت: در فاز نخست این پویش، بیش از ۱۲ هزار بسته‌ اقلام معیشتی در محله‌های محروم تهران توزیع می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوزپویش «مهر و محراب» در مساجد استان تهران خبر بزگزار میشود. ولیئی گفت: این پویش در ادامه حرکت جهادی مردم تهران در کمک به نیازمندان و رزمایش مومنانه راه اندازی شده است و  تلاش می کنیم در قالب این پویش ۳۰ هزار بسته مواد غذایی و کالا را میان نیازمندان توزیع کنیم.

معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اجرای این پویش با محوریت ۲۲۰ مسجد افزود: در آغاز فاز اول این پویش قریب ۱۲ هزار و ۴۰۰ بسته غذایی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در حال توزیع است و تا پایان سال هم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک رسانی به نیازمندان و محرومین این پویش استمرار خواهد داشت، تا بتوانیم نیازمندان جامعه را حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای شناسایی نیازمندان نیز همکاری متقابلی با مراکز نیکوکاری استان تهران شکل گرفته است، گفت: خیرین برای تهیه این اقلام و کمک به خانواده‌های نیازمند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۱۴۰۲۵۴۲ به نام مرکز رسیدگی به امور مساجد یا از طریق کد دستوری #۶۱۹۴۳*۷۴۱* واریز کنند.

معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد همچنین به امضای تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: در قالب این تفاهم نامه بنا داریم که تعداد مراکز نیکوکاری را به ۵۰۰ مرکز در مساجد تا پایان سال افزایش دهیم، زیرا که مراکز نیکوکاری مراکزی برای تعامل میان خیرین و نیازمندان محله هستند، تا مساجد کمک های خیرین را برای نیازمندان جمع آوری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =