دلخوش: رزم‌حسینی می‌تواند وضعیت بازار را سامان دهد

نماینده صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت درد مردم و مشکلات اقتصادی را می‌فهمد»، گفت: آقای رزم‌حسینی گزینه خوبی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می‌تواند به وضعیت بازار سامان داده و امیدواریم در مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدکاظم دلخوش با اشاره به معرفی علیرضا رزم‌حسینی به عنوان گزینه تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: آقای رزم‌حسینی سابقه استانداری در کرمان و خراسان رضوی را دارد، او دارای سابقه جبهه بوده که در جایگاه‌های مختلف پژوهشی و علمی فعالیت کرده است.

وی ادامه داد: رزم‌حسینی فردی است که درد مردم و مشکلات اقتصادی را می‌فهمد و می‌تواند از عهده وضعیت فعلی بازار برآید. شاهد این موضوع نیز وضعیت اداره استان‌های کرمان و خراسان رضوی است که نمایندگان این دو استان از او استقبال می‌کنند. رزم‌حسینی دارای قابلیت داشتن تعامل زیاد با نمایندگان و مجلس شورای اسلامی است، فکر می‌کنم ایشان می‌تواند از مجلس رای اعتماد بگیرد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره‌ی اولویت‌های کاری رزم‌حسینی بعد از رای اعتماد از مجلس گفت: در وهله‌ی اول باید وضعیت بازرگانی و صنعت را مشخص کند و به موضوعات گمرک توجه داشته باشد، چون کالاها دپو شده و سرمایه‌گذاران را با مشکل مواجه کرده است. باید ترخیص کالاها به فوریت صورت گیرد تا مردم بتوانند از کالاها در شرایط تحریمی و بحرانی استفاده کنند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس، ساماندهی وزارت صنعت، معدن و تجارت را از دیگر اولویت‌های رزم‌حسینی دانست و توضیح داد: در وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم‌گیری به صورت جزیره‌ای است که این باعث آسیب به سرمایه‌گذاران می‌شود باید برای این موضوع فکری شود، همچنین لازم است از سرمایه‌گذاران در بخش صنعت و بازرگانی حمایت جدی صورت گیرد.

دلخوش در پایان اظهار کرد: رزم‌حسینی بعد از رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی تلاش کند تا تسهیلات مورد نیاز به سرمایه‌گذاران واقعی پرداخت شود. همچنین قوانینی همچون رفع موانع تولید به درستی اجرا شده تا آنها بتوانند سرمایه‌ گذاری کنند.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1073277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =