تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ۲ دانشجوی جانباز و فرزند شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تجلیل شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و شهرکرد در مراسم تجلیل از دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد که به همت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و معاونت فرهنگی، دانشجویی واحد شهرکرد برگزار شد، گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید که رنگ و بوی محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان را به خود گرفته است، فرصتی برای دانشگاهیان فراهم شده تا از آموزه‌ها و رخدادهای دوران‌ساز عاشورا استفاده کنند و در کنار تعلیم و تربیت از این آموزه درس بگیرند.

ابراهیم رحیمی بیان کرد: امسال آغاز سال تحصیلی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بوده است و با شیوع ویروس کرونا در ماه‌های اخیر دانشگاهیان به‌ویژه در چهارمحال و بختیاری نشان دادند که ظرفیت‌های خوبی دارند و شاهد یکی از موفقیت‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی  به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بودیم.

 وی افزود: در فرصت کوتاهی که داشتیم شیوه آموزش را از کلاسیک و حضوری به شیوه الکترونیک تغییر دادیم و از همه دست‌اندرکاران در حوزه‌های آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، مالی، اداری، پژوهشی و بخش پشتیبانی و IT که به‌صورت شبانه‌روزی وقت گذاشتند و کمک کردند، قدردانی می‌کنم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اظهار کرد: امیدواریم که سال تحصیلی جدید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و پذیرش مسئولیت و از خودگذشتگی، یک جو آرام و سرشار از سلامتی و نشاط و فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی را دنبال کنیم و گام مؤثری برای رشد و آبادانی دانشگاه، استان و کشور به ارمغان بیاوریم.

رحیمی خطاب به مسئولان دانشگاه گفت: با توجه به شروع ثبت‌نام‌ها، انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و همکاری امسال نیز مانند سنوات گذشته جذب حداکثری دانشجویان جدید داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، در پایان این مراسم با حضور هیئت رئیسه از زهرا حبیبی فرزند شهید سرافراز شهید ارسلان حبیبی و دانشجوی دکتری تخصصی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و از جانباز والامقام کیانبخش کریمی دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =