جنگ صعود با الشرطه در بازی با سعودی ها

تیم فوتبال استقلال،یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف الاهلی نماینده سعودی می رود.پیش از این آبی ها با تساوی یک بر یک مقابل الشرطه نماینده عراقی،کار خود را برای صعود به بازی امروز کشانده اند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-محمدرضا خدابخش؛ تیم فوتبال استقلال، یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف الاهلی نماینده سعودی می رود.پیش از این آبی ها با تساوی یک بر یک مقابل الشرطه نماینده عراقی، کار خود را برای صعود به بازی امروز کشانده اند.

بِبَر و صعود کن!
استقلال فقط در صورت برد مقابل نماینده سعودی می تواند امیدوار به صعود از گروه خودش باشد. وضعیت گروه آبی ها با توجه به انصراف الوحده امارات به قدری پیچیده شده که حتی ممکن است کار برای صعود به شمارش کارت های زرد و قرمز بکشد. در حال حاضر الاهلی۶ امتیازی صدر نشینی اش قطعی شده است. الشرطه با پنج امتیاز و استقلال هم با دو امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند و از بین آنها یک تیم به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد مسابقات می رسد. نکته مهم این است که نماینده عراقی دیگر هیچ مسابقه ای در دور گروهی ندارد و این دست آبی ها است تا سرنوشت صعود خود را رقم بزنند.

کارت های سرنوشت ساز!
اگر استقلال مقابل الاهلی به برد برسد، جمع امتیازاتش ۵ خواهد بود و با الشرطه هم امتیاز خواهد شد. از آنجا که تفاضل گل ملاک صعود تیم ها در صورت هم امتیاز شدن است، استقلال باز هم از این نظر برتر خواهد بود. استقلال ایران اگر با هر نتیجه ای جز یک بر صفر الاهلی را ببرد به لطف تفاضل گل بیشتر بالاتر از الشرطه می ایستد و به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد. استقلال تا اینجای رقابت ها ۵ کارت زرد گرفته و الشرطه هم ۵ کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرده است. با این تفاسیر بازیکنان استقلال باید حواسشان باشد که در بازی بعدی کارت دریافت نکنند تا در صورت برد یک بر صفر بد شانسی نیاورند. مسئله مهم درباره آبی ها این است که شاید آن ها با نتیجه یک بر صفر الاهلی را ببرند و اگر این اتفاق بیفتد، با الشرطه در امتیاز ها، گل زده، گل خورده و تعداد برد یکسان خواهد شد. حتی ۲ بازی رودرروی ۲ تیم هم یک بر یک مساوی شده و همه چیز برابر است تا در این صورت کار به شمارش کارت های زرد و قرمز برسد.


عرض اندام مرد بی حاشیه!
باشگاه استقلال بعد از استعفای فرهاد مجیدی، مجید نامجومطلق را به عنوان سرمربی موقت راهی مسابقات آسیایی کرده است. نامجو مطلق این فرصت را دارد تا با صعود به مرحله بعدی در وهله اول آتش ناراحتی های هواداران در قبال استراماچونی را تا حد کمی بخوابند و زمان خوبی برای نامجو مطلق این مربی بی حاشیه استقلال است تا بتواند خود را در دل هواداران جای دهد. 

آبی های ایران با برد امشب خود می توانند رویای ستاره سوم را بار دیگر در دل هواداران خود زنده کنند.
باید دید استقلال ایران این تیم پر افتخار در آسیا، با مجید نامجو مطلق می تواند افتخاری دیگر برای ایران به ارمغان بیاورد. مهمی که با صعود از مرحله گروهی، می توان به کسب آن امیدوار بود. 

کد خبر: 1073309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =