جزئیات جشنواره «از حماسه تا حماسه» دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دستورالعملی، جزئیات جشنواره «از حماسه تا حماسه» دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)،  فرزاد جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی" دستورالعمل جشنواره «از حماسه تا حماسه» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی" رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

جهان‌بین در این دستورالعمل تأکید کرده است: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اهمیت استفاده از رسانه های مجازی به عنوان یکی از قطب های اثرگذار و بستری مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی، در نظر دارد به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، جشنواره سراسری «از حماسه تا حماسه» ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را برگزار کند.

براساس این دستورالعمل؛ اهداف برگزاری جشنواره «از حماسه تا حماسه»، بازروایت حماسه های چهل سال بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تجلیل از مقام شامخ شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی و روشن نگه داشتن چراغ مکتب ایشان، شناسایی و معرفی استعدادهای ناب و خلاق دانشجویی در فضای مجازی، افزایش روحیه نشاط و امید و پویایی، تولید محتوای غنی فرهنگی و دانشجویی به منظور نقش آفرینی در فضای پرمخاطب مجازی است.

موضوعات محوری این جشنواره شامل حماسه ۳۱ شهریور (دفاع مقدس)، ۱۷ مهر (اربعین حسینی)، ۱۳ آبان (روز تسخیر لانه جاسوسی)، ۱۶ آذر (روز دانشجو)، ۹ دی (برائت از فتنه)، شهادت حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۲۲ بهمن (پیروزی انقلاب اسلامی) است.

براساس بندهای این دستورالعمل، دانشجویان، اساتید و کارکنان فعال در فضای مجازی ابتدا نشانی سایت، کانال و صفحه فعال خود در فضای مجازی را به نحوی که واحد دانشگاهی اطلاع رسانی خواهد کرد، باید ثبت کنند. از زمان ثبت، شرط شرکت در جشنواره انتشار حداقل ۵ پست از آغاز مناسبت تا مناسبت بعدی در مورد موضوعات محوری جشنواره است.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره باید آثار مجازی خود را در شبکه های اجتماعی که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مجاز به فعالیت هستند، منتشر کنند. در پست اینستاگرامی تولیدکننده و یا در کانال‌های مربوطه باید از هشتگ های «#از_حماسه_تا_حماسه» و «#دانشگاه_آزاد_اسلامی» استفاده کنند. همچنین در ارتباط با هر موضوع جشنواره هشتگ مناسب نیز درج شود. در وبسایت های تولید محتوا و وبلاگ ها نیز از تگ های مربوطه برای سهولت جستجو استفاده شود. شرکت کنندگان باید صفحه اینستاگرامی hamasefarhangi@ را نیز در پست های خود الصاق (تگ) کنند.

در این دستورالعمل، به جزئیات برگزاری جشنواره از جمله شورای سیاست‌گذاری مرکزی، کمیته اجرایی استانی، کمیته اجرایی واحدی، موضوعات محوری، دامنه برگزاری جشنواره، مقررات شرکت در جشنواره، داوری و انتخاب آثار برگزیده و ... اشاره شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =