۳ بازیکن استقلال در خطر محرومیت/ واکنش تند علی کریمی به سخنان کفاشیان/ وضعیت مبهم دوبازیکن پرسپولیس برای دیدار با الشارجه

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز _ مائده داودی| حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

۳ بازیکن استقلال در خطر محرومیت
۳ بازیکن تیم استقلال که در دیدارهای قبلی اخطار گرفته‌اند، در صورت دریافت کارت زرد و راهیابی آبی پوشان به مرحله بعدی، اولین دیدار مرحله حذفی را از دست خواهند داد. وریا غفوری، هرویه میلیچ و روزبه چشمی یک اخطاره‌های استقلال هستند که در آستانه محرومیت از بازی بعدی این تیم در صورت صعود قرار دارند.

فرشاد پیوس سرمربی ویستا توربین شد
فرشاد پیوس که فصل گذشته توانست تیم چوکا تالش را به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران برساند، پیش از برگزاری فینال دسته دو از سرمربیگری این تیم انصراف داد.
برهمین اساس وی لحظاتی قبل با مسئولان باشگاه ویستا توربین به توافق رسید تا در رقابت های فصل آینده لیگ دو روی نیمکت سرمربیگری این تیم تازه صعود کرده به دسته دوم فوتبال ایران بنشیند.

واکنش تند علی کریمی به سخنان کفاشیان
پس از صحبت‌های علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال، علی کریمی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش خطاب به کفاشیان نوشت: "اون چیزی که مردم رو فرض می‌کنی خودتی و اون دار و دستت! یه روزی هم که شده باید جواب پس بدین."

گزارشگر دیدار استقلال انتخاب شد
از ساعت ۱۸:۳۰ امروز دو تیم فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.
قرار است محمدرضا احمدی این دیدار را از شبکه سه سیما گزارش کند.

امامعلی، آخرین خرید لیگ برتری مس رفسنجان
یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانه بدون تردید مس رفسنجان بود، تیم تازه لیگ برتری شده‌ای که باید برای رقابت تیم‌های باسابقه لیگ برتری تمام تلاش خود را در بازار نقل و انتقالات به کار ببندد تا بتواند توان فنی تیمش را از سطح لیگ یک به لیگ برتر ارتقا دهد.
آن‌ها امشب آخرین سهمیه بزرگسال لیگ برتری خود را برای خرید فراز امامعلی اختصاص دادند و مهاجم 25 ساله فصل گذشته پیکان که توانست 8 گل برای تیمش در لیگ نوزدهم به ثمر برساند، جذب کردند.

وضعیت مبهم دوبازیکن پرسپولیس برای دیدار با الشارجه
عیسی آل کثیر که همچنان با درد از ناحیه انگشت پا روبروست در صورت تشدید مصدومیت خود نمی تواند پرسپولیس را در دیدار مقابل شارجه همراهی کند.
همچنین سعید آقایی نیز به دلیلی کشیدگی عضلات پای خود تمرینات اختصاصی با پزشک تیم انجام می دهد تا امروز نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت امکان برای پرسپولیس بازی کند.
کادر پزشکی پرسپولیس قرار است تکلیف این دو بازیکن را صبح فردا برای بازی با الشارجه امارات مشخص کند.

کد خبر: 1073325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =