پورمحمدی: جامعه روحانیت با تمام ظرفیت خود وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز باید هرچه بیشتر به روشنگری و راهبری جریان‌های ارزشی و انقلابی بپردازد و در آستانه انتخابات با تمام ظرفیت و توان خود وارد عمل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مصطفی پورمحمدی در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز  با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری در کشور گفت: حضور گسترده مردم می‌تواند به نشاط و خنثی‌سازی دشمنی‌ها و توطئه.ها منجر شود. بنابراین بدیهی است که باید به یک راهکار عملی و اجرایی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده دست یابیم.

وی افزود: روحانیت با عنایت به تجربه طولانی خود در فضای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نشان داده که همواره می‌تواند به عنوان نقطه کانونی تجمیع نیروهای انقلابی، ارزشی، کارآمد و با نشاط باشد. جایگاه روحانیت نباید مخدوش شود و نقش ممتاز روحانیت باید به صورتی روشن و فعال ایفا شود.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: امیدواریم با تشکیلات جدید و حضور نیروهای تازه نفس و جوان، جامعه روحانیت مبارز با پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر به روشنگری و راهبری جریان‌های سیاسی، ارزشی و انقلابی بپردازد و در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز سال آینده، با تمام ظرفیت و توان خود وارد عمل شود.

در پایان این نشست، آیت‌الله موحدی کرمانی رییس جامعه روحانیت مبارز احکام اعضای جدید شورای مرکزی را به آنان اعطا کرد.
منبع:ایسنا
 انتهای پیام

کد خبر: 1073349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =