کشف لوازم التحریر قاچاق به ارزش ۷ میلیارد از ماشین‌های شوتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۷ میلیارد ریال لوازم التحریر قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: با کسب خبری پیرامون تخلیه و دپوی مقادیری لوازم التحریر قاچاق در انباری در حوالی خیابان خاوران کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی موفق شدند نشانی دقیق محل تخلیه کالای قاچاق را به دست آوردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت، تعدادی خودرو سواری شوتی کالاهای قاچاق را در ساعت‌های مختلف به این محل منتقل و انبار دار این اقلام را دپو و پنهان می‌کند.

سرهنگ گودرزی با اشاره اینکه با هماهنگی‌های قضائی دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ شد، افزود: در بررسی‌های بیشتر ۱۸۹ کارتن لوازم التحریر قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی شامل کلر بوک و آبرنگ کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی و کالای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۷ میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

سرهنگ ولی پور گودرزی در خاتمه بیان کرد: قاچاق کالا موجب ضربه به اقتصاد کشور خواهد شد که در این راستا پلیس از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
منبع:مهر
 انتهای پیام

کد خبر: 1073355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =