رشد تعداد پرونده‌های مختومه شده محاکم تهران در شش ماهه نخست ۱۳۹۹

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: با زحمات همکاران سخت کوش در محاکم تهران الحمدلله در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۹ نسبت به شش ماهه سال ۱۳۹۸ از حیث عملکرد مختومه نمودن پرونده‌ها، تعداد ۲۴۶۲۴ فقره رشد داشته‌ایم که این نشانگر روحیه جهادی و خدمت صادقانه به مردم عزیز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از روابط عمومی دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران سومین نشست سرپرستان مجتمع‌های قضایی تهران با رئیس کل محاکم تهران برگزار شد. در این جلسه به مناسبت هفته دفاع مقدس از تعدادی از مدیران و سرپرستان مجتمع‌های قضایی تهران توسط رئیس کل محاکم تهران تقدیر شد.

سید افضل حسینی سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی به نمایندگی مجتمع‌های حقوقی و حجت الاسلام والمسلمین عموزادی به نمایندگی از مجتمع های خانواده تهران و علیزاده سرپرست مجتمع قضایی شهید مدرس به نمایندگی از مجتمع‌های قضایی کیفری به بیان مشکلات و کمبودهای موجود پرداخت.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این نشست، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه (س) و اربعین حسینی و تبریک به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد هفته دفاع مقدس، رشادت‌ها و ایثارگری‌ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را ستود و گفت: الحمدلله در محاکم تهران شاهد حضور و فعالیت تعداد قابل توجهی از عزیزان ایثارگر هستیم.

جعفری یادآور شد: در حال حاضر که در امنیت کامل انجام وظیفه می‌کنیم در سایه رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده است.

این مقام قضایی خطاب به سرپرستان مجتمع‌های قضایی تهران با بیان این‌که پیگیر مطالبات به حق مراجعین باشید که این مهم ما را به پیشبرد اهداف سازمانی نزدیک خواهد کرد گفت: با زحمات همکاران سخت کوش در محاکم تهران الحمدلله در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۹ نسبت به شش ماهه سال ۱۳۹۸ از حیث عملکرد مختومه نمودن پرونده‌ها، تعداد ۲۴۶۲۴ فقره رشد داشته‌ایم که این نشانگر روحیه جهادی و خدمت صادقانه به مردم عزیز است.

رئیس کل محاکم تهران گفت: به دفاتر خود متذکر شده‌ایم که اگر فردی قصد دیدار را داشت درب دفتر ما به روی مردم همیشه باز باشد و انتظار داریم که سرپرستان محترم مجتمع‌ها نیز هیچ ارباب رجوعی را بدون پاسخگویی و استماع اظهارات برنگردانند.

وی تاکید کرد: نظارت بر زیر مجموعه را بسیار ارتقاء دهید. انتظار ما از سرپرست مجتمع قضایی این است که به طور مداوم از شعبات مجتمع بازدید میدانی داشته باشد و همه چیز را رصد کند و این باید از جهت نظارت باشد نه از حیث دخالت در امر قضا.
انتهای پیام

کد خبر: 1073364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =