مراسم‌بزرگداشت شهید مدافع سلامت منوچهر آقایی برگزار شد

مراسم‌بزرگداشت شهید مدافع سلامت منوچهر آقایی شهرستانی، عصر امروز به همت مرکز حراست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در منزل این شهید والا مقام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم‌بزرگداشت شهید مدافع سلامت منوچهر آقایی شهرستانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا به فیض شهادت نائل آمد، عصر امروز به همت مرکز حراست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در منزل این شهید والا مقام برگزار شد.

در این مراسم محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران و همچنین جمعی از خدام مسجد جمکران حضور داشتند.

محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید مدافع سلامت منوچهر آقای شهرستانی که در منزل این شهید برگزار شد، اظهارکرد: شهید آقایی جزو اشخاصی بود که همواره به فکر مردم و حل مشکلات آن ها بود. وی از رزمندگان دفاع مقدس هم به شمار میرفت و لذا مرگ او جزومرگ های طبیعی نبود.

وی افزود: این شهید در تمام طول زندگی خود همواره به فکر تربیت و رشد مردم بود و تحصیلات خود در ابتدای امر در حوزه علوم‌تربیتی گذارند. یقین دارم که او درحال حاضر نظاره گر اعمال ما است و همواره در قلب های ما زنده خواهد بود.

آقامیری تاکید کرد: خداوند متعال منوچهر آقایی را انتخاب کرد و امیدوارم روح بزرگوار او را متعالی بگرداند. همچنین امیدواریم در آن دنیا شفیع ما باشند و بتوانیم از روح با عزت او بهره ببریم و به مردم خدمت کنیم.‌ما امروز آمدیم که بگوییم همواره مسیر منوچهر آقایی را ادامه می دهیم و به‌مردم جامعه در این مسیر مقدس خدمت خواهیم کرد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، هدایایی به عنوان تبرک از سوی خدام مسجد مقدس جمکران به خانواده شهید منوچهر آقایی اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =