مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افتتاح شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل را افتتاح کرد و از روند احداث سرای دانشجویی این واحد بازدید به عمل آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر به استان اردبیل، عصر امروز با حضور در واحد اردبیل، به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در این واحد دانشگاهی ادای احترام کرد و با قرائت فاتحه، یاد و خاطره قهرمانان دفاع مقدس را گرامی داشت.

دکتر طهرانچی در ادامه، مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل را افتتاح و از بخش‌های مختلف از جمله آزمایشگاه بیوشیمی و ژنتیک این مرکز بازدید کرد.

این مرکز یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین مراکز ارائه خدمات تخصصی سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی در شمال غرب کشور است که با بهره‌گیری از متخصصان مجرب، به ورزشکاران حرفه‌ای، مدارس ورزشی تحت نظارت هیأت‌های ورزشی، دانشجویان و جامعه دانشگاهی، ادارات دولتی و نهادها، آموزش و پرورش و... خدمات ارائه می کند.

دکتر طهرانچی همچنین از روند احداث سرای دانشجویی برادران و سالن‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بازدید به عمل آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید، بر توجه به ورزش عمومی به منظور ارتقای سلامت و تندرستی جامعه و راه‌اندازی تیم کشتی فرنگی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تأکید کرد.

سرای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با 580 مترمربع زیربنا و در 3 طبقه با ظرفیت 60 نفر، توسط خیرین در حال ساخت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =