هیچ سازمانی در کشور به اندازه دانشگاه آزاد اسلامی نیروی انسانی خردورز و فرهیخته ندارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اگر قرار باشد تحولی در یک سازمان رخ دهد، متکی به منابع انسانی است، گفت: هیچ سازمانی در کشور به اندازه دانشگاه آزاد اسلامی نیروی انسانی خردورز و فرهیخته ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ( ایسکانیوز)، نشست صمیمانه دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل عصر امروز برگزار شد.

در این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، دکتر طهرانچی پس از استماع نظرات و پیشنهادات اعضای هیأت علمی حاضر در نشست، گفت: هیچ سازمانی بدون تکیه بر منابع انسانی خود که سرمایه اصلی آن محسوب می شود، راه به جایی نخواهد برد و به همین دلیل برگزاری این جلسات بسیار مغتنم است. اگر مدیریت هر مجموعه با برنامه و سیاست‌گذاری پیش برود، می تواند با اتکا به نیروی انسانی خود قله های بزرگ و سخت را فتح کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اگر قرار باشد تحولی در یک سازمان رخ دهد، متکی به منابع انسانی است و هیچ سازمانی در کشور به اندازه دانشگاه آزاد اسلامی نیروی انسانی خردورز و فرهیخته ندارد. حضور 22 هزار عضو هیأت علمی و 32 هزار کارمند به عنوان جوهره ستادی دانشگاه آزاد اسلامی، سرمایه‌ای برای این دانشگاه محسوب می شود که می تواند منشاء حرکت دوچندان در این دانشگاه باشد.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اکنون به عنوان یک سازمان بزرگ و مؤثر برای حرکت رو به جلو و کارآمد در تلاش است.

دکتر طهرانچی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اکنون بیش از هر زمان دیگری با تمام توان مسیر خود را ادامه می دهد تا به عنوان یک شبکه مؤثر و اجتماعی بتواند در کشور تأثیرگذار باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این دانشگاه خوشبختانه در سال گذشته در جذب دانشجو افزایش صدهزار نفری داشت و امسال نیز انشاءالله شاهد افزایش تعداد دانشجو خواهیم بود و امیدواریم با همت اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه بتواند یک سازمان پرافتخار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073394

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =